Oglaševalci hočejo pop-up, obiskovalci ne

Do oglasov med filmi in nadaljevankami na slovenskih TV programih postajamo vse bolj tolerantni. Oglasne bloke izkoristimo za sprehod, obisk WC-ja ali obnovitev zalog iz hladilnika. Ko pa se…

Preberi več

Kombinacija online in offline oglaševanja

Ameriška kabelska televizija A&E se je odločila za dvotedensko propagandno kampanjo ob začetku predvajanja filma o ameriškem generalu Benedictu Arnoldu, ki je bil tudi tesen prijatelj Georga Washingtona. Pri…

Preberi več

Interaktivni marketing mix

Po dveh zaporednih letih več kot 10-odstotnega zmanjševanja trga na področju internetnega oglaševanja, naj bi bilo v letu 2003 bolje. Po napovedih družbe eMarketer naj bi se trg letos…

Preberi več

Univerzalni oglasni paket

Interaktivni oglaševalski urad (IAB) (združenje, v katerega so med drugim vključeni tudi AOL, MSN in Yahoo) je podprl “Universal Ad Package”, v katerega so vključeni tudi večji spletni multimedijski…

Preberi več

Katalog najboljših primerov iz prakse

Na pobudo Interaktivnega oglaševalskega urada (IAB) in portala MSN so začeli sestavljati katalog najbolj uspešnih spletnih oglaševalskih akcij. Konkretne primere iz prakse so prispevali Dynamic Logic, Eyeblaster, Unicast, agencije,…

Preberi več

Obogateni oglasi tudi lokalno

Šef marketinške agencije iz Kentuckyja je prepričal direktorja lokalnega McDonald’sa naj oglašuje kombinirano – na TV in v spletu. McDonald’s je ravno takrat oglaševal promocijsko akcijo v zvezi s…

Preberi več

MSN še z Unicastom

Obogateni spletni oglasi slavijo še eno zmago. Microsoftov portal MSN se je odločil za sodelovanje še s tretjim največjim ponudnikom spletnih oglaševalskih formatov Unicastom. MSN, ki ima 9 milijonov…

Preberi več

In zmagovalec je … Snickers

Eden od vodilnih svetovnih ponudnikov formatov za obogatene spletne oglase Eyeblaster (sodeluje s 400 agencijami in je prisoten na 800 najbolj obiskanih spletnih straneh kot so AOL, MSN in…

Preberi več

Rast internetnega oglaševanja

Sodeč po napovedih družbe eMarketer bodo v ZDA letos porabili 6,38 milijarde dolarjev za spletno oglaševanje, prihodnje leto pa 6,7 milijarde dolarjev. Letošnji iztržek od spletnega oglaševanja naj…

Preberi več

“Gif bannerji” se poslavljajo

Ameriški ponudnik hitrega dostopa do interneta SBC Pacific Bell se je zaradi omejenih sredstev za televizijsko oglaševanje odločil za objavo EyeWonderjevih obogatenih internetnih oglasov s pretočnimi video spoti. Oglaševalska…

Preberi več

Arhiv