Rast internetnega oglaševanja

Sodeč po napovedih družbe eMarketer bodo v ZDA letos porabili 6,38 milijarde dolarjev za spletno oglaševanje, prihodnje leto pa 6,7 milijarde dolarjev. Letošnji iztržek od spletnega oglaševanja naj…

Preberi več

“Gif bannerji” se poslavljajo

Ameriški ponudnik hitrega dostopa do interneta SBC Pacific Bell se je zaradi omejenih sredstev za televizijsko oglaševanje odločil za objavo EyeWonderjevih obogatenih internetnih oglasov s pretočnimi video spoti. Oglaševalska…

Preberi več

Obogateni internetni oglasi bistveno učinkovitejši

Rezultati raziskave, ki jo je opravila družba Dynamic Logic, kažejo na to, da obogateni oglasi (rich media) precej – tudi do 2x – povečajo sporočilno povezovanje (Message Association) posameznih…

Preberi več

Internetni reklamni odmori podobni TV oglasom

Univision se je v želji po vstopu na špansko govoreča tržišča povezal z družbo Unicast. Skupaj bosta ponujala različne oblike sodobnih spletnih oglaševalskih tehnologij (reklamni odmori, lebdeči oglasi, klasični…

Preberi več

Več kot 1300 spletnih strani z Unicastovo spletno oglaševalsko tehnologijo

Družba Unicast je edini svetovni ponudnik celovitih standardiziranih formatov za spletno oglaševanje. Oglaševalski paket Online Format Suite omogoča enostaven prenos offline sporočil in oglasov v internetni svet – z…

Preberi več

Spletno oglaševanje in kriza

Svetovno recesijo so preživele predvsem inovativne spletne oglaševalske agencije in ponudniki oglaševalskih modelov, ki so se navezali na produkte kot je Macromediin Flash, s čimer so standardizirali spletne oglaševalske…

Preberi več

Hitreje do kampanje

Podjetje CheckM8 je nov igralec na trgu ponudnikov oglaševalskih standardov. Ustanovljeno je bilo leta 2000 v ZDA, evropski sedež je v Veliki Britaniji, razvojni oddelek pa v Izraelu. Pri…

Preberi več

Predstavitev Eyeblaster 5.0

Eyeblaster je predstavil novo različico svoje tehnologije za spletno oglaševanje. Izdelek ponuja nov sistem za potrjevanje oglasov, prilagojen pa je tudi vmesnik za vse igralce v tem procesu -…

Preberi več

Vse, kar ste hoteli vedeti o lebdečih oglasih

Z izrazom »lebdeči oglas« (floating ad) označujemo relativno novo tehnologijo v spletnem oglaševanju, z njo pa se ukvarjata tudi družbi United Virtualities in Ad4ever. O terminu »lebdeči oglas« še…

Preberi več

Online format suite se je prijel

Samo dva meseca po predstavitvi Unicastove tehnologije za spletno oglaševanje so se za tak model odločili različni oglaševalci s področij blaga za splošno potrošnjo, zabave, avtomobilske industrije, turizma, tehnologije…

Preberi več

Arhiv