Deli

Prihodki iz spletnega oglaševanja v četrtem trimesečju v ZDA so se povečali za dva odstotka na 1,5 milijarde dolarjev, ugotavljata Interactive Advertising Bureau (IAB) in New Media Group iz PricewaterhouseCoopers. To je že druga zaporedna četrtletna rast prihodkov, kar kaže na boljše čase v tej industriji, ki je v letu 2002 zabeležila skoraj šest milijard dolarjev prihodkov. Raziskovalci so prišli do podatkov s pomočjo 15 največjih ponudnikov oglaševalskega prostora, ki ustvarijo okrog 80 odstotkov celotnega prometa na področju spletnega oglaševanja.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv