Deli

Raziskava Unicasta je pokazala, da so glavne ovire pri povečanju proračunov za online oglaševanje standardizacija, nezmožnost primerjave med online in offline oglaševanjem ter sprejemanje tovrstnega oglaševanja s strani uporabnikov. Od 140 anketiranih oglaševalcev in agencij, ki so predstavljale 106 podjetij, jih je več kot 70 odstotkov navedlo standardizacijo kot glavno oviro. Pri tem gre za standardizacijo produkcijskih stroškov, formatov, učinkovitosti, poročanja (reporting) in povrnitve vlaganj (ROI).

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv