Deli

V zadnjem času smo priča številnim primerjavam med televizijskim in internetnim oglaševanjem. O ustvarjanju in učinkih TV oglasov vemo praktično vse, česa pa so sposobni internetni kreativci? Ali lahko v spletu izpeljemo enako kakovostno oglaševalsko kampanjo kot na TV? Ali lahko tudi internetni oglas tako vpliva na čustva kot TV oglas? Veliko vprašanj in en odgovor: z internetom je mogoče doseči še večje učinke kot s televizijo. Bistveno je, da imajo kreativci dovolj časa za ustvarjanje, oglaševalec pa dovolj denarja za zakup klikov oziroma prikazov.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv