1,4 milijarde evrov za spletno oglaševanje

Svetovalno-raziskovalna družba Forrester Research je napovedala, da se bo poraba za spletno oglaševanje v Evropi v naslednjih petih letih povečevala po 12-odstotni letni stopnji in naj bi leta 2008…

Preberi več

Zvok in spletni oglas sta najboljši par

Raziskava družbe Dynamic Logic je pokazala, da lahko spletni oglasi z zvokom pripomorejo k bistveno večjemu zavedanju o blagovni znamki. Trije večji oglaševalci, vključujoč družbo Johnson & Johnson, so…

Preberi več

Trend rasti se nadaljuje

Interactive Advertising Bureau (IAB) in PricewaterhouseCoopers sta objavila podatke o prometu na področju internetnega oglaševanja v prvih šestih mesecih letošnjega leta v ZDA. Podjetja so za spletno oglaševanje namenila…

Preberi več

Zmaga s 5:1

DoubleClick je v poročilu o smernicah na področju spletnega oglaševanja v letošnjem tretjem četrtletju zapisal, da je bilo glede na vse posredovane spletne oglase kar 37 odstotkov večpredstavnih spletnih…

Preberi več

Hura za olimpijce in fuzbalerje

Svetovalna družba PriceWaterhouseCoopers (PWC) je ugotovila, da bo internetno oglaševanje v Zahodni Evropi letos zraslo za več kot 10%. Glavna razloga za to sta dva: večji delež plačanih zadetkov…

Preberi več

Od zavedanja do nakupa

Vsi tržniki vedo, da je od zavedanja, da neko blago ali storitev obstajata na trgu, pa do nakupa dolga pot – tako v realnem kot v virtualnem svetu interneta….

Preberi več

Veliki odpirajo mošnjičke za internet

Raziskava družbe Nielsen/NetRatings je pokazala, da največji offline oglaševalci (predvsem avtomobilska in telekomunikacijska industrija) namenjajo vse več denarja za internetno oglaševanje. Rezultati iz prvega trimesečja so pokazali, da je…

Preberi več

Internetno oglaševanje tudi “down under”

V Avstraliji je delež internetnega oglaševanja v celotnem oglaševalskem kolaču približno 1%. Za primerjavo povejmo, da je v ZDA 3%, v Veliki Britaniji pa 2,5%. Avstralski medijski strategi si…

Preberi več

Internet pospešuje offline prodajo

Raziskovalna družba Dieringer je v anketi, v katero je bilo vključenih 2.000 ameriških potrošnikov, ugotovila, da vse več ljudi pred offline nakupom blaga ali storitev najprej preveri ponudbo v…

Preberi več

Tudi Japonci trošijo, mar ne?

Letos bodo japonska podjetja namenila okrog 860 milijonov dolarjev za internetno oglaševanje, kar bo 25% več kot v letu 2002. Tako kot v ZDA so glavni spletni oglaševalci proizvajalci…

Preberi več

Arhiv