Internet je zmagovalec

Družba TNS Media Intelligence/CMR je sporočila, da so se sredstva za oglaševanje v letu 2003 povečala za dobrih 6%. Največjo rast je zabeležilo internetno oglaševanje (15,7%), tesno pa mu…

Preberi več

Video Commercial se širi

Spletni založniki CondéNet, Discovery iMedia, Forbes.com, MaxOnline in weather.com so se odločili, da bodo potencialnim oglaševalcem ponudili možnost oglaševanja z novim Unicastovim video formatom (Video Commercial), ki so ga…

Preberi več

Internet bo kmalu pred radiom

Britanska podružnica Interactive Advertising Bureau (IAB) napoveduje, da se bo britanski trg internetnega oglaševanja do leta 2007 podvojil in po obsegu prehitel radijsko oglaševanje. Oglaševalci vlagajo v internet, ker…

Preberi več

Prihodki višji za 40%

Družba PricewaterhouseCoopers (PwC) je objavila podatke o prihodkih od internetnega oglaševanja v zadnjem trimesečju 2003 in ugotovila, da so se povečali kar za 38% v primerjavi z enakim obdobjem…

Preberi več

Celostranski internetni video oglasi

Družba Unicast je predstavila novost na trgu internetnega oglaševanja. Gre za 30-sekundne celostranske video oglase (Video Commercial) v velikosti 2MB, za predvajanje pa uporabljajo Microsoftovo platformo Windows Media® 9…

Preberi več

Mediamix = internet + TV

Raziskovalna družba Dynamic Logic je preverila vlogo interneta in TV pri zavedanju o blagovnih znamkah (brand awareness). Pri tem so ugotovili, da je bilo zavedanje internetnih obiskovalcev 5 odstotnih…

Preberi več

Pol radia in 2x kino

V IAB (Interactive Advertising Bureau) so izračunali, da je v Veliki Britaniji poraba za internetno oglaševanje dosegla 50% porabe za radijsko oglaševanje in 2x več od oglaševanja v kinematografih….

Preberi več

20% več prihodkov od online oglaševanja

Interactive Advertising Bureau (IAB) in PricewaterhouseCoopers (PwC) sta objavila podatek, da je bil prihodek od internetnega oglaševanja v tretjem trimesečju 1,745 milijarde dolarjev. To je najvišji trimesečni prihodek v…

Preberi več

1,4 milijarde evrov za spletno oglaševanje

Svetovalno-raziskovalna družba Forrester Research je napovedala, da se bo poraba za spletno oglaševanje v Evropi v naslednjih petih letih povečevala po 12-odstotni letni stopnji in naj bi leta 2008…

Preberi več

Zvok in spletni oglas sta najboljši par

Raziskava družbe Dynamic Logic je pokazala, da lahko spletni oglasi z zvokom pripomorejo k bistveno večjemu zavedanju o blagovni znamki. Trije večji oglaševalci, vključujoč družbo Johnson & Johnson, so…

Preberi več

Arhiv