Deli

Analiza podatkovne zbirke Dynamic Logic MarketNorms je pokazala, da obogateni online oglasi z avdio ali video vsebino bolj povečajo branding kot drugi standardni oglaševalski online formati (banner, nebotičniki, večji oglasi). Z video/avdio oglasom je pri majhni frekvenci prikazov mogoče dvigniti branding za deset odstotnih točk. Video oglasi pozitivno vplivajo tudi na povezovanje sporočil – message association (+ 14,4%), prednostno blagovno znamko – brand favorability (+ 5%) in odločitev za nakup – purchase intent (+ 4,8%).

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv