Deli

Po podatkih TNS Media Intelligence/CMR se je delež izdatkov za oglaševanje v ZDA v prvi polovici leta povečal za dobrih devet odstotkov v primerjavi z enakim lanskim obdobjem. Največji – skoraj 26-odstotni skok je uspel spletnemu oglaševanju, ki je v 6-mesečnem 67,6 milijarde dolarjev vrednem oglaševalskem kolaču zabeležilo vrednost 3,6 milijarde dolarjev, kar je dobrih pet odstotkov. Udeleženci bližajočih se ameriških predsedniških volitev so v obdobju januar-junij 2004 prispevali 400 milijonov dolarjev k skupnemu oglaševanju, analitiki pa ocenjujejo, da bodo do konca leta porabili poldrugo milijardo dolarjev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv