Deli

V raziskavi Ameriškega oglaševalskega združenja in družbe Atlantic Media so ugotovili, da postaja spletno oglaševanje vse bolj del klasičnega medijskega spleta (media mix). Večji oglaševalci namenjajo internetnim oglasom povprečno 8 odstotkov oglaševalskega proračuna, v treh letih pa naj bi se ta delež povečal na 17 odstotkov, še napovedujejo avtorji raziskave. Sicer pa so anketiranci poudarili, da je največja prednost online oglaševanja v tem, da je postal internet nadgradnja tradicionalnih medijev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv