NOVICE IZ SVETA
Slovenija je dobila prvo virtualno poslovno zgradbo. 60 slovenskih podjetij je tako razširilo svoje poslovanje v virtualne dimenzije. V virtualni regiji SLOVENIA v svetu Second Life imamo tako največ…
Tržniki ugotavljajo, da se potrošniki z navdušenjem odzivajo na virusne oglaševalske akcije, v katerih lahko svoje slike ali glasove dodajajo v oglaševalsko vsebino. Najnovejša tovrstna oglaševalska akcija v ZDA…
Po podatkih Eurostata ima dostop do interneta 54 odstotkov gospodinjstev razširjene Evropske unije (27 držav članic). V 15 osnovnih članicah je takih 59 odstotkov. Glede na leto 2006 to…
Ker si je NBC želel še dodatno razširiti ponudbo digitalnega televizijskega oglaševanja, se je odločil, da oglaševalcem ponudi umestitev njihovih oglasov na TiVo (podjetje za digtalno snemanje). TiVo in…
Tržniki in njihove agencije vedno znova iščejo poti, kako v svojo korist uporabiti vsebino, ki jo generirajo uporabniki interneta. Tako so prišli tudi do spletnih dnevnikov – blogov. Prepričani…
Po podatkih eMarketerja ostajajo finančne storitve največja oglaševalska kategorija v ZDA. V prvi polovici leta 2007 je ta kategorija predstavljala 15 odstotkov vseh spletnih oglasov, skupaj vrednih 1,5 milijarde…
V ZDA je spletno oglaševanje vse pogostješa tarča skrbnega preiskovanja, zato se tudi v Evopski uniji pripravljajo na preverjanje, ali določeni marketinški primejo morebiti kršijo zasebnost potrošnikov. Posebna skupina…
Oktobra letos je Netcraft zabeležil 142.805.398 spletnih strani, kar pomeni, da jih je bilo 7,6 milijonov več kot mesec dni prej. Največ novih spletnih strani, več kot milijon, pripada…
IBM-ov oddelek Globalne poslovne storitve (Global Business Services) je predstavil svoje novo poročilo, imenovano “Konec oglaševanja, kakršnega poznamo sedaj”. Poročilo napoveduje, da se bodo v naslednjih…
Spletne strani že leta jemljejo prostor, ki je nekoč pripadal televiziji in časopisom. Sedaj pa so se lotile še prihodkov televizijskega oglaševanja. Internetna vsebina postaja namreč vse bolj podobna…