IBM napoveduje konec klasičnega oglaševanja

IBM-ov oddelek Globalne poslovne storitve (Global Business Services) je predstavil svoje novo poročilo, imenovano “Konec oglaševanja, kakršnega poznamo sedaj”. Poročilo napoveduje, da se bodo v naslednjih…

Preberi več

Spletne strani lovijo prihodke televizijskega oglaševanja

Spletne strani že leta jemljejo prostor, ki je nekoč pripadal televiziji in časopisom. Sedaj pa so se lotile še prihodkov televizijskega oglaševanja. Internetna vsebina postaja namreč vse bolj podobna…

Preberi več

Spletni videi privabljajo vedno širše občinstvo

Po podatkih raziskave, ki jo je izvedlo podjetje Frank N. Magid Associates, naročila pa spletna stran Metacafe, skoraj polovica populacije v ZDA pogleda vsaj en spletni video na mesec….

Preberi več

Generacija “Echo Boom” in iskalni marketing

Kulturne spremembe naj bi bile pomemben dejavnik pri iskalnem marketingu, generacija »Echo Boom« pa ključna. Od svojih naslednikov (t. i. internetne generacije) se razlikuje po tem, da niso bili…

Preberi več

“Streaming” video vsebine namesto TV

Boljša tehnologija, široko dostopni internet in video na zahtevo so ključni dejavniki za povečan obisk spletnih strani s TV vsebinami. Začetniki so Independent Film Channel, Netflix in FEARnet.

Preberi več

Spletne skupnosti do 2012

Po poročilu podjetja Datamonitor (Anglija) naj bi se rast spletnih skupnosti pospešeno nadaljevala še v letu 2009, v letu 2012 pa naj bi dosegla svoj višek.

Preberi več

Toyota z videoigro

Podjetje Toyota je zasnovalo kampanjo za Yaris v obliki video igre, ki si jo lahko brezplačno naložijo vsi uporabniki, ki imajo igralno konzolo Xbox 360.

Preberi več

Web 2.0 odpira nove karierne priložnosti

Pretok in izmenjava informacij v spletu 2.0 naj bi po besedah izvršne direktorice podjetja Massachusetts Information and Technology Exchange, Kiki Mills, predstavljala enega ključnih faktorjev za nastajanje novih delovnih…

Preberi več

Raba interneta v ZDA

Po podatkih raziskave, ki jo je izvedlo podjetje JWT, je 80 odstotkov uporabnikov takih, ki ne bi mogli »preživeti« en teden brez interneta, 15 odstotkov pa je takih, ki…

Preberi več

Farmacevtska podjetja obtičala v internetu 1.5

Do leta 2011 naj bi delež spletnega oglaševanja farmacevtskih podjetij v ZDA (farmacevti, bolnišnice in ostala podjetja iz te panoge) znašal  pet odstotkov ali 2,2 milijarde dolarjev od celotnega…

Preberi več

Arhiv