Deli

60 odstotkov odraslih nad 18 let uporablja splet za iskanje informacij o zdravju in dobrem počutju, ugotavlja raziskava podjetja iCrossing. In čeprav so iskalniki še vedno prevladujoč kanal za iskanje teh informacij, se Američani vse bolj obračajo tudi na socialne spletne medije – Wikipedia, spletni dnevniki, socialne mreže, t.i. sporočilne table …, da bi se z njihovo pomočjo podučili o določeni bolezni ali bolezenskem stanju. In podjetja, ki ponujajo zdravstvene izdelke ali storitve, bi morala začeti v svojo trženjsko strategijo poleg iskalnikov vključevati tudi socialni spletni marketing.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv