NOVICE IZ SVETA
Pri P&G-ju so govorice o tem, da bodo tudi do 20 odstotkov marketinških sredstev namenili spletnemu marketingu, vse glasnejše. In testna država za to naj bi bila Kanada, ki…
Spletni uporabniki v ZDA so si v marcu ogledali 11,5 milijarde spletnih video vsebin (vir: comScore Video Metrix). V primerjavi s februarjem to predstavlja 13-odstoten porast in kar 64-odsoten…
Več kot polovica uporabnikov družabnih spletnih strani bi raje gledala oglase, ki se so skladni z njihovimi interesi, šest od desetih pa si želi, da bi tak oglas prišel…
V ponedeljek, 5. maja, je IAB predstavil sklop smernic, navodil, katerih namen je vpeljati več standardov v spletno video oglaševanje, s tem pa bi ta, še vedno novi način…
IBM in druge velike multinacionalke gradijo svoje virtualne svetove z namenom povezati med seboj tisoče zaposlenih po celem svetu. Kot pravi Nicole Yankelovich, glavna raziskovalka pri Sun Labs: »Zelo…
Če želijo biti oglaševalci v družabnih mrežah s svojimi oglaševalskimi akcijami uspešni, potem morajo povečati frekvenco prikazovanja oglasov, prikazovati jim morajo uporabnikom ob drugem ali vseh nadaljnjih obiskih, pomembno…
V zadnjih nekaj mesecih so TV distributerji odprli spletne knjižnice starejših, nadvse priljubljenih TV serij kot so Matlock, I Love Lucy, Bewitched, Seinfeld, The Twilight Zone … Z možnostjo…
Splet 2.0 zaznamujejo t.i. moderni potrošniki, ki so nepotrpežljivi – svoje informacije želijo takoj, so netolerantni – če jih stran razočara, se tja zagotovo ne bodo več vrnili, in…
Tako kot je že v navadi v resničnem svetu, postaja predsedniška kampanja v ZDA vse bolj umazana tudi v virtualnem svetu Second Life-a. Bolj ko se približuje odločilni dan…
Po podatkih raziskave podjetja comScore so si v mesecu februarju Američani pogledali več kot deset milijard video vsebin, kar predstavlja triodstoten porast glede na predhodni mesec in 66-odstoten porast…