P&G naj bi testiral svojo digitalno strategijo v Kanadi

Pri P&G-ju so govorice o tem, da bodo tudi do 20 odstotkov marketinških sredstev namenili spletnemu marketingu, vse glasnejše. In testna država za to naj bi bila Kanada, ki…

Preberi več

Gledanje video vsebin se je v ZDA povečalo za 64 odstotkov glede na leto 2007

Spletni uporabniki v ZDA so si v marcu ogledali 11,5 milijarde spletnih video vsebin (vir: comScore Video Metrix). V primerjavi s februarjem to predstavlja 13-odstoten porast in kar 64-odsoten…

Preberi več

Raziskava: uporabniki družabnih mrež si želijo targetiranih oglasov

Več kot polovica uporabnikov družabnih spletnih strani bi raje gledala oglase, ki se so skladni z njihovimi interesi, šest od desetih pa si želi, da bi tak oglas prišel…

Preberi več

IAB predstavil najnovejše smernice za spletni video oglas

V ponedeljek, 5. maja, je IAB predstavil sklop smernic, navodil, katerih namen je vpeljati več standardov v spletno video oglaševanje, s tem pa bi ta, še vedno novi način…

Preberi več

Virtualna globalna pisarna

IBM in druge velike multinacionalke gradijo svoje virtualne svetove z namenom povezati med seboj tisoče zaposlenih po celem svetu. Kot pravi Nicole Yankelovich, glavna raziskovalka pri Sun Labs: »Zelo…

Preberi več

Ključ za učinkovite oglaševalske akcije v družabnih mrežah

Če želijo biti oglaševalci v družabnih mrežah s svojimi oglaševalskimi akcijami uspešni, potem morajo povečati frekvenco prikazovanja oglasov, prikazovati jim morajo uporabnikom ob drugem ali vseh nadaljnjih obiskih, pomembno…

Preberi več

Zlata leta televizije našla novo življenje na spletu

V zadnjih nekaj mesecih so TV distributerji odprli spletne knjižnice starejših, nadvse priljubljenih TV serij kot so Matlock, I Love Lucy, Bewitched, Seinfeld, The Twilight Zone … Z možnostjo…

Preberi več

Namigi, kako uspeti v svetu spleta 2.0

Splet 2.0 zaznamujejo t.i. moderni potrošniki, ki so nepotrpežljivi – svoje informacije želijo takoj, so netolerantni – če jih stran razočara, se tja zagotovo ne bodo več vrnili, in…

Preberi več

Umazana predsedniška kampanja tudi v virtualnem svetu

Tako kot je že v navadi v resničnem svetu, postaja predsedniška kampanja v ZDA vse bolj umazana tudi v virtualnem svetu Second Life-a. Bolj ko se približuje odločilni dan…

Preberi več

Več kot deset milijard ogledov video vsebin v ZDA februarja letos

Po podatkih raziskave podjetja comScore so si v mesecu februarju Američani pogledali več kot deset milijard video vsebin, kar predstavlja triodstoten porast glede na predhodni mesec in 66-odstoten porast…

Preberi več

Arhiv