Deli

Ljudje imamo vse manj časa in vse več obveznosti, pa vendar uspemo najti čas, celo vedno več časa, da se postavimo pred ekrane in gledamo. Tako raziskovalno podjetje Nielsen Company v svojih »three screen« poročilih kaže na povečan premik k video uporabi interneta. A ne na račun gledanja televizije, še ugotavljajo.

Povprečen Američan je v maju pred televizijo preživel 127 ur (maja lani 121 ur) in 26 ur na internetu (24 ur leto dni nazaj). Več kot 282 ljudi mesečno gleda televizijo in skoraj 162 milijonov uporablja internet. Morda najpomembnejši podatek, ki potrjuje, da spletno gledanje video vsebin ni novost, pa je, da je v maju dve tretjini (119 milijonov) uporabnikov interneta tam gledalo videe. 

Sicer pa je gledanje video vsebin na spletu še vedno v manjšini, če ga primerjamo s televizijo – v povprečju 2 uri in 19 minut, za lani pa Nielsen niti nima številk. A vseeno vztrajno pridobiva na popularnosti in je že pritegnil precej pozornosti tako s strani medijskih podjetij kot oglaševalcev.

Poleg gledanja video vsebin prek spleta, postaja vse pomembnejše tudi spremljanje video vsebin prek mobitela. Čeprav je ta številka še vedno zanemarljiva (4,4 milijona v primerjavi z 217 milijoni, ki v svojih žepih nosijo mobitele), pa raziskava ugotavlja, da povprečen uporabnik spremljanju video vsebin prek mobilnikov nameni 3 ure in 15 minut – veliko časa, če pomislimo na relativno majhnost tovrstnih ekranov.

Poročilo zaključuje, da televizijcem za enkrat še ni treba skrbeti, da bo gledanje videov prek spleta vplivalo na gledanje televizije. Za vsako uro, preživeto ob gledanju spletnih video posnetkov, potrošniki porabijo 57 ur za gledanje televizije. Hkrati pa ugotavljajo, da postaja spletni video vse pomembnejši element v življenju mlajših potrošnikov. Čeprav otroci, stari med 2 in 11 let, uporabljajo internet v manjši meri kot ostale starostne skupine, pa skoraj eno tretjino tega časa namenijo gledanju video vsebin. Ko bodo ti otroci odrasli, je dejstvo, da bodo uporabili internet kot primarni vir za gledanje televizijskih programov. S tem pa se lahko prihodnost televizije, kot jo poznamo, močno spremeni.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv