Ženske obožujejo Apple

Od vseh blagovnih znamk, ki danes vladajo na tržišču tehnologije, se večina žensk najraje odloča za Apple. Tej znamki sledijo Sony, Microsoft, Dell and Hewlett-Packard (HP). Ženske naj bi…

Preberi več

Ženske in moški na internetu

Spol igra pomembno vlogo pri uporabi interneta, priča raziskava, ki so jo opravili pri eMarketer. Medtem ko se ženske pogosteje povežejo na svetovni splet, pa moški preživijo več časa…

Preberi več

Ali bo Facebook osivel?

Ste tudi vi mislili, da so najbolj pogosti uporabniki spletne strani socialnega mreženja Facebook predvsem najstniki in študentje? Potem se motite! Statistike, ki jih vodijo pri podjetju Facebook, kažejo,…

Preberi več

Splet uspešnejši pri zagotavljanju dobička kot tradicionalni mediji

Trenutno stanje v gospodarstvu se bo v primerjavi z ostalimi mediji najbolj finančno obrestovalo internetu, saj bodo tržniki glede na raziskavo, izvedeno s strani ameriške revije PROMO, letos…

Preberi več

Kvaliteta pomembnejša od cene

Raziskava, ki so jo po večih državah izvedli pri Euro RSCG Worldwide, je pokazala, da si potrošniki v današnji dobi nestabilne ekonomije prizadevajo kupovati razumno in preudarno in da…

Preberi več

Bodo zabavne aplikacije kmalu vodilne v svetu spletnega oglaševanja?

Novi trendi v spletnem oglaševanju napovedujejo porast majhnih in funkcionalnih orodij, s pomočjo katerih se uporabniki lahko zabavajo in si krajšajo čas. Za pionirja tovrstnih orodij lahko označimo Applov…

Preberi več

Običajna pošta nazaduje na račun elektronske pošte

Kot se je zgodilo že pri številnih medijih poprej, bo internet kmalu prekosil tudi običajno pošto, največji tiskani medij do sedaj. Raziskava, ki so jo naredili pri Borrell Associates…

Preberi več

Spletne pasice – pomembni niso samo kliki nanje

iProspect je izvedel raziskavo, ki je razkrila nepričakovane prednosti spletnih pasic. Ko so povprašali spletne uporabnike o tem, kaj so naredili, ko so videli spletno pasico, jih je ena…

Preberi več

Internetni »primetime«

Študija, ki so jo izvedli pri Lightspeed Research in IAB UK, je pokazala, da največji odstotek spletnih uporabnikov v Veliki Britaniji iz vseh starostnih skupin največjo pozornost spletnim oglasom…

Preberi več

Facebook bo oglaševalcem omogočil anketiranje uporabnikov

Vsi oglaševalci, ki si želijo globljega odnosa s 150 milijoni uporabnikov spletne skupnosti Facebook, bodo kmalu imeli možnost, da jih preprosto vprašajo, kaj si mislijo, in potem te rezultate…

Preberi več

Arhiv