Deli

Bing, novi spletni iskalnik podjetja Microsoft, je po raziskavah podjetja Comscore dosegel že 15,5-odstoten delež na trgu spletnega iskanja. Microsoft se tako z novim iskalnikom Bing trudi tekmovati z že dobro poznanim iskalnikom Google in je tako v namen promocije in trženja iskalnika vložil že dobrih 100 milijonov dolarjev. Iskanje po Bingu naj bi bilo osredotočeno na štiri glavne kategorije – nakupovanje, potovanje, zdravje in lokalno poslovanje – vendar bodo uporabniki lahko z iskalnikom brskali tudi po vseh drugih ključnih besedah. Ali bo Bing kos zloglasnemu iskalniku Google je sedaj še vprašanje, na katerega bo odgovoril le čas.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv