Deli

V letu 2009 bo več kot 44 odstotkov uporabnikov spleta obiskalo spletne skupnosti vsaj enkrat na mesec, medtem ko prihodki od oglaševanja na teh straneh predstavljajo le pet odstotkov celotnega oglaševalskega kolača. Razloge za tako razmerje med številom uporabnikov in količino denarja porabljenega za oglaševanje najdemo v neuspešnosti tradicionalnih formatov oglasov v spletnih skupnostih. Uporabniki so namreč preveč zaposleni z vsebino, izmenjevanjem slik in glasbe ter druženjem s svojimi prijatelji, zato le poredko opazijo takšne oglase. Tržniki zato veliko raje ustvarjajo različne vrste aplikacij, ki omogočajo ustvarjanje in izmenjavo vsebin, mnenj itd. med uporabniki. Socialne spletne mreže pa hkrati predstavljajo dragocen vir informacij o organizaciji in izdelku, saj uporabniki velikokrat izražajo svoja resnična čustva in mnenja do teh organizacij. Takšni načini »oglaševanja« pa so po mnenju mnogih le začetek vsega, kar nam bodo v prihodnosti te skupnosti ponujale.

 

Deli

Arhiv