Deli

Raziskava podjetja Forrester Research napoveduje, da bo leta 2014 običajni uporabnik elektronske pošte prejel kar 9000 tržno naravnanih sporočil v letu oziroma 25 takšnih sporočil na dan, kar je enkrat več kot jih uporabniki prejemamo danes. Ker pa je e-poštni marketing že precej zasičeno področje, danes podjetja razmišljajo o alternativnih tržnih strategijah, kot je uporaba socialnih mrež za razširjanje oglasnih sporočil ter bolj specifično in natančno ciljanje spletnih uporabnikov.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv