NOVICE IZ SVETA
Po zadnjih raziskavah kar 83,5% tržnikov uporablja nekakšno obliko spletnega video oglaševanja v svojih marketinških akcijah, poleg tega pa jih večina načrtuje,da bodo video v prihodnjih letih uporabljali zmeraj…
»Real Racing GTI« je ime brezplačni igrici, ki so jo naredili pri Volkswagnu za promocijo svojega novega GTI modela. Igrica, ki temelji na plačljivi igri »Real Racing«, ponuja uporabnikom…
Nedavna razsikava podjetja BIA/Kelsey je pokazala, da se lastniki malih in srednjih podjetij, ki navadno precej gledajo na stroške, vse bolj usmerjajo v spletne skupnosti. Tako naj bi 9…
Raziskave so že večkrat potrdile, da je prisotnost blagovnih znamk v priljubljenih spletnih skupnostih za podjetja zelo zaželena, saj predstavlja dobičkonosno oglaševanje in prinaša pozitiven odziv potrošnikov. Nedavna raziskava,…
V okviru nove kampanje za Kleenex si lahko obiskovalci spletne strani GetMommed.com s pomočjo kviza in kratkega vprašalnika izberejo mamo po svojem lastnem okusu. Na voljo imajo 8 tipov…
Leto 2009 so zaznamovale pomembne spremembe – vzpon Twitterja, ekonomska kriza, premikanje oglaševalskih proračunov in eksplozija novih tehnologij. In leto 2010 bo prav tako dinamično. Nekaj trendov, ki jih…
Samsung je na spletni strani BestBuy.com pripravil orodje, imenovano »BrandAnswers«, s pomočjo katerega lahko uporabniki prebirajo vprašanja in odgovore drugih uporabnikov ali pa tudi sami napišejo vprašanje, na katerega…
Raziskava podjetja CrowdScience je pokazala, da je v avgustu skoraj polovica uporabnikov Twitterja dnevno pregledovala posodobitev statusov, vsak peti uporabnik spletnih skupnosti pa je v preteklem tednu uporabljal Twitter….
Internet je prejšnji teden, natančneje 29. oktobra, praznoval svoj 40. rojstni dan. Splet se je rodil, ko je profesor računalništva Leonard Kleinrock iz ameriške univerze UCLA poslal sporočilo…
Pri eMarketer-ju poročajo, da se kar trije od štirih prodajalcev iz Internet Retail Top 500 Guide aktivno vključujejo v vsaj eno izmed spletnih skupnosti ali spletnih trgovin, ki so…