Deli

Po podatkih IAB in PricewaterhouseCoopers so v tretji četrtini leta odhodki za oglaševanje na spletu znašali 5,5 milijarde dolarjev, kar je za 5,4% manj kot v istem obdobju leta 2008, a vseeno 100 milijonov dolarjev več kot v drugi četrtini leta 2009. Če upoštevamo še rezultate raziskave med največjimi medijski zakupniki, ki predvidevajo, da se bodo odhodki za oglaševanje na spletu do konca leta še povečali, lahko spletnemu oglaševanju zopet napovemo boljšo prihodnost.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv