Deli

Skoraj tretjina (32%) anketirancev v ZDA je izjavilo, da jih ne bi motilo, če bi njihove navade pri uporabi interneta in televizije spremljali, če bi to pomenilo, da bi prejeli bolj relevantne oglase, ki bi se tudi bolj skladali z njihovimi interesi. Poleg tega so tudi dodali, da bi ob tem želeli ostati anonimni. Raziskavo je opravila raziskovalna agencija Synovate.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv