Deli

Po zadnji raziskavi, ki so jo opravili pri podjetju Advertiser Perceptions Inc., med oglaševalci po dveh letih spet vlada velik optimizem. Raziskava je pokazala, da nameravajo največji oglaševalci v naslednjih 12 mesecih sredstva, namenjena za oglaševanje, le še povečati in ne zmanjšati, kot je bilo predvideno v prejšnjih letih. V letu 2010 se torej pričakuje, da se bodo sredstva za oglaševanje na globalnem nivoju povečala za 0,5%.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv