NOVICE IZ SVETA
Izsledki raziskave slovenske točke osveščanja o varni rabi interneta SAFE-SI, ki jo je pripravila v sodelovanju s podjetjem iPROM so pokazali, da nekaj več kot polovico (58 %) slovenskih…
Objava povezav do spletnih skupnosti v promocijskih elektronskih sporočilih lahko občutno poveča odziv na takšna sporočila. Rezultati raziskave GetResponse namreč kažejo, da je povprečen odziv na promocijsko elektronsko sporočilo…
Yahoo in Google želita svojim uporabnikom in oglaševalcem ponuditi čim boljšo spletno izkušnjo, zato že nekaj časa testirata nove načine prikazovanja oglasov. Pri Yahoo-ju naj bi ob koncu letošnjega…
Re/Max, Hertz in State Farm so le ena izmed velikih podjetij, ki so v lanskem letu zmanjšala proračune za oglaševanje v tisku za več kot 50 odstotkov in na…
Priljubljenost mobilnih navigacijskih sistemov je v ZDA zmeraj večja. Med aprilom 2009 in aprilom 2010 je namreč narasla kar za 44%, kot so ugotovili v raziskavi MobiLens data, ki…
Burberry svojo jesensko kolekcijo potrošnikom predstavlja na zelo izviren način, saj dovoli spletnim uporabnikom, da sami premikajo manekenke in manekene, in si na ta način ogledajo, kako oblačila izgledajo…
Virgin America deli brezplačne lete uporabnikom Twitterja, ki jih imenuje »vplivneži«. Za določitev tega, kdo je »vplivnež«, pa uporabljajo analitični sistem Klout, ki sledi uporabnikovem vplivu, ki ga ima…
Unicastova raziskava je pokazala, da kar 95 % žensk v ZDA namerava to poletje preživeti na spletu. In oglasi, ki naj bi to skupino najbolj privlačili, medtem ko brska…
BP skuša popraviti svojo vse bolj negativno podobo v javnosti s pomočjo digitalne PR strategije. Ta vključuje sponzorirane povezave v iskalnikih, da bi si povečali promet na mikrostraneh, narejenih…
Spletna raziskava, ki so jo izvedli pri AudienceScience in DM2PRO, je pokazala, da so prednosti ciljanja očitne. Tako je več kot 60 % oglaševalskih agencij na račun uporabe ciljanja…