BP skuša popraviti svojo podobo preko kampanje v spletnih skupnostih

BP skuša popraviti svojo vse bolj negativno podobo v javnosti  s pomočjo digitalne PR strategije. Ta vključuje sponzorirane povezave v iskalnikih, da bi si povečali promet na mikrostraneh, narejenih…

Preberi več

Ciljanje povečuje spletne oglaševalske proračune

Spletna raziskava, ki so jo izvedli pri AudienceScience in DM2PRO, je pokazala, da so prednosti ciljanja očitne. Tako je več kot 60 % oglaševalskih agencij na račun uporabe ciljanja…

Preberi več

Uproabniki spletnih skupnosti pogosto izmenjujejo informacije o blagovnih znamkah

Komuniciranje podjetij in blagovnih znamk na spletnih skupnostih je po zadnji raziskavi podjetja ROI Research lahko zelo uspešno. Rezultati raziskave so namreč pokazali, da naj bi kar 33% uporabnikov…

Preberi več

Internetni uporabniki gledajo vse več TV prek spleta

Število odraslih ameriških uporabnikov interneta, ki prek spleta gledajo celotne TV serije, je skozi pretekla štiri leta konstantno naraščalo in tako naj bi ostalo tudi v prihodnje, pravijo pri…

Preberi več

Interakcija potrošnikov z blagovnimi znamkami v spletnih skupnostih

Dejstvo je, da število uporabnikov spletnih skupnosti narašča in dneva v dan. V ZDA naj bi do leta 2014 skoraj dve tretjini spletnih uporabnikov uporabljalo tovrstne strani. Postavlja pa…

Preberi več

Facebook gumb »Like« povečuje obiskanost blogov

Le malce več kot mesec nazaj je Facebook uvedel nov gumb »Like«, preko katerega lahko uporabniki s prijatelji delijo navdušenje nad članki ali slikami na različnih spletnih straneh. Povečanje…

Preberi več

Nikonova kampanja in nagradni natečaj »JAZ SEM« navdušila Slovenijo

Nikon Slovenija je nadgradil evropsko Nikonovo oglaševalsko kampanjo “I AM Nikon” in na spletni strani www.nikonsvet.si pripravil velik nagradni natečaj z naslovom “JAZ SEM …”, s katerim je presegel…

Preberi več

Nov oglaševalski format, ki umešča Twitter statuse v spletne oglase

Google testira nov oglaševalski format, ki integrira Twiter statuse v spletne oglase. S tem formatom lahko oglaševalci posodobijo svoje spletne oglase s »Tweet-i« in povežejo uporabnike z njihovo Twitter…

Preberi več

Disney prvi omogočil nakup filmskih vstopnic na Facebook-u

Podjetje Walt Disney se je za prodajo vstopnic za najnovejši risani film Svet igrač 3 domislilo povsem nove aplikacije na strani Facebook, ki uporabnikom omogoča nakup vstopnic kar na…

Preberi več

Spletno oglaševanje v Evropi še vedno narašča

Po najnovejših podatkih IAB Europe je stopnja spletnega oglaševanja v Evropi leta 2009 narasla za 4,5%, kar je precej manj kot leto poprej, ko je bila rast kar…

Preberi več

Arhiv