NOVICE IZ SVETA
Spremljanje celotnih TV serij preko spleta postaja v ZDA vse bolj priljubljeno. Okoli 33 % odraslih ameriških uporabnikov interneta, kar predstavlja 58,9 milijona ljudi, bo to počelo vsaj enkrat…
Čeprav Facebook postaja vedno bolj privlačen tudi za starejše uporabnike, statistike kažejo, da največ časa v tej spletni skupnosti preživijo mladi, stari od 18 do 34 let. Na Facebook-u…
Coca- Cola je v Južni Koreji zelo aktivna pri komuniciranju z različnimi »vplivnimi« blogerji. V zadnjem času so tako organizirali mnogo zabav, na katerih so se lahko mladi blogerji…
Mlajše ženske v starosti 18- 34 let vse pogosteje spremljajo dogajanje na spletnih skupnostih, navaja raziskava podjetij Oxygen Media in Lightspeed research. Največ mladih žensk preživlja svoj čas na…
Kraft Foods svoje blagovne znamke vse bolj intenzivno predstavlja v spletnih skupnostih. Tako je za Oreo naredil globalno Facebook personalizirano stran, za Wheat Thins pa so pripravili oglaševalsko akcijo…
Izsledki raziskave slovenske točke osveščanja o varni rabi interneta SAFE-SI, ki jo je pripravila v sodelovanju s podjetjem iPROM so pokazali, da nekaj več kot polovico (58 %) slovenskih…
Objava povezav do spletnih skupnosti v promocijskih elektronskih sporočilih lahko občutno poveča odziv na takšna sporočila. Rezultati raziskave GetResponse namreč kažejo, da je povprečen odziv na promocijsko elektronsko sporočilo…
Yahoo in Google želita svojim uporabnikom in oglaševalcem ponuditi čim boljšo spletno izkušnjo, zato že nekaj časa testirata nove načine prikazovanja oglasov. Pri Yahoo-ju naj bi ob koncu letošnjega…
Re/Max, Hertz in State Farm so le ena izmed velikih podjetij, ki so v lanskem letu zmanjšala proračune za oglaševanje v tisku za več kot 50 odstotkov in na…
Priljubljenost mobilnih navigacijskih sistemov je v ZDA zmeraj večja. Med aprilom 2009 in aprilom 2010 je namreč narasla kar za 44%, kot so ugotovili v raziskavi MobiLens data, ki…