Slovence skrbi, kaj drugi o njih objavljajo v družabnih medijih

Izsledki raziskave slovenske točke osveščanja o varni rabi interneta SAFE-SI, ki jo je pripravila v sodelovanju s podjetjem iPROM so pokazali, da nekaj več kot polovico (58 %) slovenskih…

Preberi več

Elektronska sporočila s povezavami do spletnih skupnosti odzivnejša

Objava povezav do spletnih skupnosti v promocijskih elektronskih sporočilih lahko občutno poveča odziv na takšna sporočila. Rezultati raziskave GetResponse namreč kažejo, da je povprečen odziv na promocijsko elektronsko sporočilo…

Preberi več

Yahoo in Google testirata nove vrste prikazovanja in plačevanja oglasov

Yahoo in Google želita svojim uporabnikom in oglaševalcem ponuditi čim boljšo spletno izkušnjo, zato že nekaj časa testirata nove načine prikazovanja oglasov. Pri Yahoo-ju naj bi ob koncu letošnjega…

Preberi več

Namesto v tisk raje na splet

Re/Max, Hertz in State Farm so le ena izmed velikih podjetij, ki so v lanskem letu zmanjšala proračune za oglaševanje v tisku za več kot 50 odstotkov in na…

Preberi več

V ZDA mobilna navigacija zmeraj bolj priljubljena

Priljubljenost mobilnih navigacijskih sistemov je v ZDA zmeraj večja. Med aprilom 2009 in aprilom 2010 je namreč narasla kar za 44%, kot so ugotovili v raziskavi MobiLens data, ki…

Preberi več

Zadnja Burberryeva akcija uporablja premikajoče se digitalne manekene

Burberry svojo jesensko kolekcijo potrošnikom predstavlja na zelo izviren način, saj dovoli spletnim uporabnikom, da sami premikajo manekenke in manekene, in si na ta način ogledajo, kako oblačila izgledajo…

Preberi več

Virgin America nagrajuje top Tweeter-je

Virgin America deli brezplačne lete uporabnikom Twitterja, ki jih imenuje »vplivneži«. Za določitev tega, kdo je »vplivnež«, pa uporabljajo analitični sistem Klout, ki sledi uporabnikovem vplivu, ki ga ima…

Preberi več

Spletni oglasi za razprodaje privlačijo ženske

Unicastova raziskava je pokazala, da kar 95 % žensk v ZDA namerava to poletje preživeti na spletu. In oglasi, ki naj bi to skupino najbolj privlačili, medtem ko brska…

Preberi več

BP skuša popraviti svojo podobo preko kampanje v spletnih skupnostih

BP skuša popraviti svojo vse bolj negativno podobo v javnosti  s pomočjo digitalne PR strategije. Ta vključuje sponzorirane povezave v iskalnikih, da bi si povečali promet na mikrostraneh, narejenih…

Preberi več

Ciljanje povečuje spletne oglaševalske proračune

Spletna raziskava, ki so jo izvedli pri AudienceScience in DM2PRO, je pokazala, da so prednosti ciljanja očitne. Tako je več kot 60 % oglaševalskih agencij na račun uporabe ciljanja…

Preberi več

Arhiv