Deli

Leto nazaj je Starbucks imel »le« 3,7 milijona oboževalcev na Facebook-u , danes pa je po zaslugi dobro načrtovanega komunciranja postal najuspešnejša blagovna znamka z 10 milijoni oboževalcev, daleč za seboj pa je pustil drugouvrščeno Coca-Colo in Skittles s približno 6,5 milijoni oboževalcev. Kaj točno je torej pripomoglo k takšnemu uspehu? Michael Lazerow, ki nadzoruje celotno komuniciranje blagovne znamke v družbenih medijih, trdi, da želi Starbucks svojim oboževalcem ponuditi dovolj dobre razloge za spremljanje dejavnosti blagovne znamke, to pa ji uspeva predvsem z različnimi posebnimi ponudbami in kuponi na njihovi strani ter nenehnim oglaševanjem na Facebook-u.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv