Deli

Za promocijo novega modela Barbie punčke, so se pri proizvajalcu Mattel odločili za poseben »lov« na Barbie po različnih ameriških mestih, celotna komunikacija pa bo potekala preko družbenih medijev. Namige o lokacijah bo Barbie namreč objavljala le na Twitter-ju in Foursquare-u, oboževalci pa bodo na podlagi teh namigov ugotavljali natančno lokacijo posebnega Barbie dogodka. Sama Barbie je drugače že zelo aktivna na Facebook-u, kjer ima 427.000 oboževalcev, na Twitter-ju pa jo spremlja 16.420 uporabnikov.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv