NOVICE IZ SVETA
Realno časovno licitiranje, ki je ogrelo trg prikaznih oglasov v letu 2010, bo nadaljevalo s pridobivanjem deleža v letu 2011 ter bo postalo vse bolj pomembna sila za oglaševalce,…
Velik delež Facebook prihodkov z naslova oglaševanja, v vrednosti 1,86 milijarde ameriških dolarjev, je v letu 2010 prišlo s strani malih in srednje velikih oglaševalcev, ki uporabljajo sistem spletnega…
Tržniki največjih blagovnih znamk ne izkoriščajo najnovejših orodij za integracijo oziroma povezovanje iskalnega marketinga, klasičnega spletnega oglaševanja in oglaševalskih kampanj v spletnih skupnostih, glede na najnovejšo študijo Efficient Frontier…
Nova Procter & Gamble spletna stran ponuja moškim nasvete z naslova različnih tem življenjskega sloga, kot je spolnost in kuhanje. Cilj spletne strani ManoftheHouse.com je vključiti moške potrošnike…
Glede na raziskavo s strani Association of National Advertisers se tržniki vse bolj zavedajo, kako pomembno je doseči segment multikulturnih potrošnikov na spletu. V raziskavi so ugotovili, da 56%…
Evian, blagovna znamka vode, je razširila svojo viralno kampanjo dojenčkov na rolerjih z glasbenimi video vsebinami in dogodki v svoji kampanji za leto 2011 z naslovom Live Young. Vključili…
Po ugotovitvah analitikov, mora Google okrepiti svoja prizadevanja v mobilnem iskalnem marketingu za ubranitev konkurenčnega položaja pred Facebook-om. Čeprav Google predstavlja še vedno dve tretjini vseh iskanj v ZDA…
Svetovni iskalni marketing je v letu 2011 na dobri poti, da poveča svoj obseg za 20%, kar je malo več kot lanskoletna stopnja rasti, glede na analitične podatke J.P….
Mentos ima več kot 500.000 Facebook oboževalcev, hkrati pa je v zadnjem letu doživel 6% rast prodaje le z majhno podoporo izven aktivnosti v družabnih omrežjih in pospeševanja…
Medtem ko se v novem letu pričakuje rast televizijskega oglaševanja pa bo po predvidevanjih interaktivno oglaševanje še nadaljevalo svojo izjemno rast. 70% tržnikov vključenih v raziskavo namreč napoveduje povečanje…