Evian gradi na priljubljenosti z viralno kampanjo

Evian, blagovna znamka vode, je razširila svojo viralno kampanjo dojenčkov na rolerjih z glasbenimi video vsebinami in dogodki v svoji kampanji za leto 2011 z naslovom Live Young. Vključili…

Preberi več

Facebook predstavlja resno grožnjo Google-u

Po ugotovitvah analitikov, mora Google okrepiti svoja prizadevanja v mobilnem iskalnem marketingu za ubranitev konkurenčnega položaja pred Facebook-om. Čeprav Google predstavlja še vedno dve tretjini vseh iskanj v ZDA…

Preberi več

Globalni trgi osredotočeni na iskalni marketing v letu 2011

Svetovni iskalni marketing je v letu 2011 na dobri poti, da poveča svoj obseg za 20%, kar je malo več kot lanskoletna stopnja rasti, glede na analitične podatke J.P….

Preberi več

Mentos požel uspeh v spletnih skupnostih

Mentos ima več kot 500.000 Facebook oboževalcev, hkrati pa je v zadnjem letu doživel 6% rast prodaje le z majhno podoporo izven aktivnosti v družabnih omrežjih in pospeševanja…

Preberi več

Rast spletnega oglaševanja tudi v letu 2011

Medtem ko se v novem letu pričakuje rast televizijskega oglaševanja pa bo po predvidevanjih interaktivno oglaševanje še nadaljevalo svojo izjemno rast. 70% tržnikov vključenih v raziskavo namreč napoveduje povečanje…

Preberi več

Facebook – najbolj iskana beseda na spletu

Med januarjem in novembrom leta 2010 je bilo po podatkih Experian Hitwise štiri od desetih iskanj na spletu povezanih s Facebook-om. Hkrati pa je bila to tudi najbolj obiskana…

Preberi več

Orodje »Všeč mi je« ponuja ideje za darila

Vse večje število trgovcev raziskuje možnosti uporabe Facebook funkcij, kot je orodje »Všeč mi je«, da bi potrošnikom olajšali izbiro in nakup daril za prijatelje in družino. Spletna trgovca…

Preberi več

Yahoo! na prvem mestu

Yahoo! vodi v mesecu novembru s 181 milijoni različnih uporabnikov, na drugem mestu se nahaja Google s 179 milijoni, na tretjem Microsoft s 176 milijoni in na četrtem mestu…

Preberi več

Mlajši prisegajo na orodja neposrednega sporočanja

comScore je ugotovil, da kljub porastu uporabe digitalnih komunikacijskih orodij, kot so orodja neposrednega sporočanja (msn, skype,..), tekstovna sporočila (sms) in Facebook, uporaba spletne pošte pada. Število edinstvenih uporabnikov…

Preberi več

Veliko leto za mobilni iskalni marketing?

Po predvidevanjih podjetja Performics bo 16-odstotni porast klikov do konca leta 2011 posledica mobilnih naprav, kar pomeni 8-odstotno rast glede na leto 2010. Trend je v rasti mobilnega računalništva…

Preberi več

Arhiv