Deli

Raziskava s strani GroupM Search in comScore je osvetlila kako potrošniki uporabljajo družabne medije in iskalnike za odločitev kaj kupiti. Približno 60% internetnih uporabnikov začne z iskanjem informacij o izdelkih na različnih iskalnikih in 40% od teh pridobiva dodatne informacije s spremljanjem prispevkov v družabnih omrežjih. Na drugi strani, približno 20% uporabnikov začne s poizvedovanjem na družabnih omrežjih, od tega si jih 50% pomaga pri končni odločitvi z iskalniki. Študija je tako pokazala uspešen krog interakcije med iskalniki in družabnimi mediji.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv