Deli

Tržniki velikih blagovnih znamk se borijo za tržni delež letošnjega praznika zaljubljencev. Mattel, Victoria’s Secret in CBS so le ene izmed blagovnih znamk, ki so začele z romantično tematiko kampanj za Valentinovo v družbenih medijih. Mattel omogoča glasovanje oboževalcev o ponovni združitvi Barbie in Kena. Rovio Mobile pa pomaga ljubiteljem »Angry Birds«, da izrazijo svoja čustva s spletnimi karticami, ki temeljijo na tej popularni igri.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv