Deli

Podjetja, ki se ukvarjajo z digitalnim oglaševanjem, navkljub težavam na zaposlitvenem trgu agresivno zaposlujejo. Obilje prostih delovnih mest v mesecu januarju, tako na strani prodaje, kot na strani agencij, kaže na to, da je upočasnitve rasti zadnjih dveh let uradno konec in se trg ponovno vrača k zdravi rasti.

»Trg se definitivno pobira. Tudi v najslabših časih je bil digital aktiven, vendar je trend zagotovo na poti navzgor« pravi Tim Cecere, direktor kadrovske službe v GroupM, ki je v lasti agencije WPP. »V primerjavi z lanskim letom smo bolj agresivni in še bolj agresivni kot dve leti nazaj« je dodal.
 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv