Preveliko število objav odganja Facebook oboževalce

Po podatkih novega poročila Exact Target in CoTweet je najpogosteje omenjeni vzrok za prenehanje sledenja blagovni znamki s strani Facebook uporabnikov prepogostost objav. Tudi “The Social Break-up” podatki…

Preberi več

Valentinovo in spletne skupnosti

Tržniki velikih blagovnih znamk se borijo za tržni delež letošnjega praznika zaljubljencev. Mattel, Victoria’s Secret in CBS so le ene izmed blagovnih znamk, ki so začele z romantično tematiko…

Preberi več

Družabna omrežja še neučinkovita za spletne trgovine

Glede na rezultate študije ForeSee so spletna pošta, spletni iskalni marketing in tudi tradicionalni oglasi veliko bolj učinkovita orodja za ustvarjanje prometa v spletni trgovini, kot družabna omrežja….

Preberi več

Blagovne znamke ne izkoriščajo potenciala pri uporabnikih spletnega videa

Blagovne znamke izpuščajo pomemben segment populacije, tiste, ki vse raje gledajo video vsebine na spletu kot na TV. Te pa bi zlahka dosegli s prenosom manjšega dela proračuna za…

Preberi več

Ob ponovni rasti trga, podjetja, ki se ukvarjajo z digitalnim oglaševanjem povečujejo število zaposlenih.

Podjetja, ki se ukvarjajo z digitalnim oglaševanjem, navkljub težavam na zaposlitvenem trgu agresivno zaposlujejo. Obilje prostih delovnih mest v mesecu januarju, tako na strani prodaje, kot na strani…

Preberi več

Internet novice dohitevajo TV

Internet se v Ameriki počasi približuje televiziji, kot glavni vir domačih in mednarodnih novic, je pokazala nova raziskava Pew raziskovalnega centra. Trenutno 41% Američanov odgovarja, da dobijo večino novic,…

Preberi več

Bralci revij bolj vključeni z interaktivnimi oglasi kot s statičnimi tiskanimi oglasi: Adobe

Nova raziskava je pokazala, da lahko interaktivni oglasi preko digitalnih platform za revije, kot npr Apple iPad, bolje vključijo bralce in ustvarijo močnejšo nakupno namero kot oglasi predstavljeni v…

Preberi več

Prihodnost kupovanja spletnih oglasov

Realno časovno licitiranje, ki je ogrelo trg prikaznih oglasov v letu 2010, bo nadaljevalo s pridobivanjem deleža v letu 2011 ter bo postalo vse bolj pomembna sila za oglaševalce,…

Preberi več

Facebook oglaševanje leži na manjših oglaševalcih

Velik delež Facebook prihodkov z naslova oglaševanja, v vrednosti 1,86 milijarde ameriških dolarjev, je v letu 2010 prišlo s strani malih in srednje velikih oglaševalcev, ki uporabljajo sistem spletnega…

Preberi več

Tržniki neuspešni pri upravljanju integriranih spletnih akcij

Tržniki največjih blagovnih znamk ne izkoriščajo najnovejših orodij za integracijo oziroma povezovanje iskalnega marketinga, klasičnega spletnega oglaševanja in oglaševalskih kampanj v spletnih skupnostih, glede na najnovejšo študijo Efficient Frontier…

Preberi več

Arhiv