Raziskava napovedala povečanje proračunov za digitalne medije

Glede na Outlook poročilo za leto 2011 s strani Borrell Associates naj bi kar 53% majhnih in srednja velikih podjetij v ZDA povečalo oglaševalske izdatke za digitalne medije. Istočasno…

Preberi več

Kaj želijo potrošniki od blagovnih znamk na spletu?

Akcijski kuponi, storitve za pomoč uporabnikom in razne igre blagovnih znamk so na vrhu seznama storitev, ki si jih želijo potrošniki od blagovnih znamk na spletu, glede na Ad…

Preberi več

Facebook v sodelovanju z Warner Bros. ponuja izposojo filmov

Filmski studio Time Warner’s Warner Brothers je začel ponujati izposojo filmov preko družabnega omrežja Facebook. Glede na objavljena poročila, je videti, da ima ta premik potencial konkurirati številu oboževalcev…

Preberi več

Spletne strani in oglaševalci se spoprijemajo z nadgradnjo Google iskalnika

Google je posodobil svoje iskalne algoritme za izločitev strani, ki ponujajo nizko kakovostno vsebino. To so strani, ki so oblikovane za oglaševanje in omogočajo visoko uvrstitev pri iskalnih rezultatih,…

Preberi več

Na nakupno odločitev združeno vplivajo iskalniki in družabna omrežja

Raziskava s strani GroupM Search in comScore je osvetlila kako potrošniki uporabljajo družabne medije in iskalnike za odločitev kaj kupiti. Približno 60% internetnih uporabnikov začne z iskanjem informacij o…

Preberi več

Ryanair targetira oglaševanje na letalskih kartah

Nizkocenovni letalski prevoznik Ryanair v sodelovanju z agencijo Ink, London uvaja program za targetiranje oglasov na svojih letalskih kartah in spletni strani. Oglasi bodo prilagojeni destinaciji in demografskim…

Preberi več

Google usmerja oglaševalce k mobilni prihodnosti

Google se agresivno usmerja v mobilno oglaševanje, v upanju na boljše ravnotežje med ustvarjenimi prihodki z oglasi na osebnih računalnikih in tistih na mobilnih platformah. Temsamani, nekdanji generalni direktor…

Preberi več

Bing prikazal največjo rast v letu 2010

Iskalnik Microsoft Bing je prikazal dramatično rast v letu 2010, poroča comScore. Poročilo “The 2010 US Digital Year in Review” prikazuje, da je obseg Microsoft iskalnikov, predvsem Bing, zrasel…

Preberi več

Preveliko število objav odganja Facebook oboževalce

Po podatkih novega poročila Exact Target in CoTweet je najpogosteje omenjeni vzrok za prenehanje sledenja blagovni znamki s strani Facebook uporabnikov prepogostost objav. Tudi “The Social Break-up” podatki…

Preberi več

Valentinovo in spletne skupnosti

Tržniki velikih blagovnih znamk se borijo za tržni delež letošnjega praznika zaljubljencev. Mattel, Victoria’s Secret in CBS so le ene izmed blagovnih znamk, ki so začele z romantično tematiko…

Preberi več

Arhiv