Trženjske dejavnosti podjetja prerazporejajo

Glede na ugotovitve raziskave Trženjski monitor med podjetji, ki sta jo izvedla DMS in Valicon, so tri četrtine podjetij v zadnjem letu uvedle spremembe pri svojih trženjskih dejavnostih. Med…

Preberi več

Oglaševalski proračuni ne sledijo uporabnikom

Poročilo s strani eMarketer-ja želi ovrednotiti vrzel med vpletenostjo uporabnika s spletnimi in mobilnimi mediji in deležem prehajanja oglaševalskega proračuna na splet. Čas, ki ga potrošniki preživijo pred…

Preberi več

Prihodki tiskanih oglasov v ZDA padajo

Po podatkih eMarketerja so prihodki tiskanih oglasov v revijah v ZDA padli na 14,7 milijard dolarjev v letu 2010, kar je za 5% manj kot so znašali v letu…

Preberi več

Facebook testira ciljanje oglasov na podlagi aktualnih pogovorov

Trenutni pogovori na Facebook-u, ki omenjajo pizzo ali pivo, so targetirani s strani ponudnikov pizz in pivovarjev v okviru poskusa, ki cilja 1% uporabnikov družabnega omrežja na svetovni…

Preberi več

Facebook dosegel večino spletnih uporabnikov v ZDA

Facebook še naprej upravičuje svojo vlogo najboljše svetovne spletne strani za družabno mreženje, saj eMarkter ocenjuje, da se je več kot polovica spletnih uporabnikov v ZDA do konca…

Preberi več

Raziskava napovedala povečanje proračunov za digitalne medije

Glede na Outlook poročilo za leto 2011 s strani Borrell Associates naj bi kar 53% majhnih in srednja velikih podjetij v ZDA povečalo oglaševalske izdatke za digitalne medije. Istočasno…

Preberi več

Kaj želijo potrošniki od blagovnih znamk na spletu?

Akcijski kuponi, storitve za pomoč uporabnikom in razne igre blagovnih znamk so na vrhu seznama storitev, ki si jih želijo potrošniki od blagovnih znamk na spletu, glede na Ad…

Preberi več

Facebook v sodelovanju z Warner Bros. ponuja izposojo filmov

Filmski studio Time Warner’s Warner Brothers je začel ponujati izposojo filmov preko družabnega omrežja Facebook. Glede na objavljena poročila, je videti, da ima ta premik potencial konkurirati številu oboževalcev…

Preberi več

Spletne strani in oglaševalci se spoprijemajo z nadgradnjo Google iskalnika

Google je posodobil svoje iskalne algoritme za izločitev strani, ki ponujajo nizko kakovostno vsebino. To so strani, ki so oblikovane za oglaševanje in omogočajo visoko uvrstitev pri iskalnih rezultatih,…

Preberi več

Na nakupno odločitev združeno vplivajo iskalniki in družabna omrežja

Raziskava s strani GroupM Search in comScore je osvetlila kako potrošniki uporabljajo družabne medije in iskalnike za odločitev kaj kupiti. Približno 60% internetnih uporabnikov začne z iskanjem informacij o…

Preberi več

Arhiv