Deli

Proračuni namenjeni za oglaševanje v družabnih omrežjih napovedujejo rast iz 2,1 milijardi ameriških dolarjev v lanskem letu na 8,3 milijarde v letu 2015, glede na raziskavo podjetja BIA/Kelsey. Poročilo tudi predvideva, da bi oglaševanje v družabnih omrežjih doseglo 21,9% celotnega proračuna, ki ga podjetja namenjajo za spletno oglaševanje.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv