Deli

Več kot dve tretjini (67,7%) proračunov namenjenih za spletno oglaševanje v ZDA se bo v letu 2011 razdelilo na samo pet podjetij, ocenjuje eMarketer. Konsolidacija oglaševalskega trga je neenakomerna, čeprav Google z 41% deležem prevzema oglaševalske proračune na račun iskalnikov Yahoo! in AOL. Facebook bo pridobil 7% celotnega spletnega proračuna v ZDA, kar pomeni, da prehiteva Microsoft in postaja tretje največje podjetje po prodaji oglasnega prostora v ZDA. Googlove deleže in prihodke lahko v veliki meri pripišemo iskalnemu marketingu, čeprav Yahoo! in AOL izgubljata na deležu.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv