Deli

V letošnjem letu bo spletno oglaševanje še bolj robustno, kot je bilo sprva napovedano, saj se pričakuje 20% rast v vrednosti 31,3 milijarde ameriških dolarjev, kažejo ocene eMarketerja. Prvotna ocena rasti je znašala 10,5% v vrednosti 28,5 milijarde ameriških dolarjev. Klasični prikazni oglasi naj bi zrasli na 25% in 12,3 milijarde ameriških dolarjev, dodaja eMarketer.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv