Naložbe v digitalno oglaševanje v ZDA lani presegle 300 milijard dolarjev - iPROM -  Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje v ZDA lani presegle 300 milijard dolarjev

Digitalno oglaševanje kaže močan zagon, ki tudi v prihodnje ne bo popustil.

Preberi več
Trgovske medijske mreže bodo rasle tudi v letošnjem letu - iPROM - Novice iz sveta

Trgovske medijske mreže bodo rasle tudi v letošnjem letu

V letu 2024 so trgovske medijske mreže zabeležile solidno rast, ki se bo po napovedih nadaljevala tudi v letošnjem letu.

Preberi več
Umetna inteligenca postaja temelj digitalnega oglaševanja - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca postaja temelj digitalnega oglaševanja

Generativna umetna inteligenca je v relativno kratkem času pomembno preoblikovala področje digitalnega oglaševanja in bo nanj pomembno vplivala tudi v prihodnje.

Preberi več
Vpliv lastnih podatkov na marketing B2B - iPROM - Novice iz sveta

Vpliv lastnih podatkov na marketing B2B

Oglaševalci, ki delujejo na področju B2B, se vse bolj zavedajo pomena lastnih podatkov. Ti so ključni za doseganje boljših poslovnih rezultatov.

Preberi več
IAB predstavil standarde za trgovske medijske mreže - iPROM - Novica iz sveta

IAB predstavil standarde za trgovske medijske mreže

IAB je vzpostavil definicije in določil standarde za merjenje učinkovitosti kampanj v trgovskih medijskih mrežah.

Preberi več
Rekordnih 10 5 milijarde funtov za božično oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Rekordnih 10,5 milijarde funtov za božično oglaševanje

Potrošniki so v predbožičnem času bolj dovzetni za oglaševanje.

Preberi več
Industrija potrošnih izdelkov v ZDA povečuje naložbe v digitalno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Industrija potrošnih izdelkov v ZDA povečuje naložbe v digitalno oglaševanje

Industrija potrošnih izdelkov (CPG) v ZDA intenzivno vlaga v digitalno oglaševanje, s čimer se uvršča tik za maloprodajo po obsegu naložb. Po podatkih iz poročila US CPG Industry Ad Spending predstavlja ta sektor pomemben delež celotnega digitalnega trga oglaševanja, pri čemer se napoveduje rast.

Preberi več
Programatična strategija naj temelji na zasebnosti - iPROM - Novice iz sveta

Programatična strategija naj temelji na zasebnosti

V prihodnjem letu naj bi bilo skoraj 92 odstotkov vseh naložb v prikazno oglaševanje opravljenih programatično, pričakuje eMarketer. Vendar pa izgube signala – v programatičnem oglaševanju se to nanaša na izgubo ali poslabšanje kakovosti podatkov pri prehodu skozi različne komponente – in predpisi o zasebnosti otežujejo delo v programatičnem ekosistemu, kaže poročilo The Privacy-First Programmatic Opportunity.

Preberi več
Rast oglaševanja v trgovskih medijskih mrežah - iPROM - Novice iz sveta

Rast oglaševanja v trgovskih medijskih mrežah

Oglaševanje v trgovskih medijskih mrežah bo v prihodnjem letu prehitelo oglaševanje na linearni televiziji.

Preberi več
Poročilo o oglaševalskih naložbah v ZDA za leto 2024 razkriva naraščajoči poudarek na digitalnem oglaševanju - iPROM - Novice iz sveta

Poročilo o oglaševalskih naložbah v ZDA za leto 2024 razkriva naraščajoči poudarek na digitalnem oglaševanju

V nedavno objavljenem poročilu eMarketerja z naslovom Ad Spending Benchmarks so podrobno analizirali oglaševalske naložbe v ZDA za leto 2024, kjer skupni izdatki za oglaševanje znašajo 389,49 milijarde ameriških dolarjev. Digitalno oglaševanje s 302,77 milijarde ameriških dolarjev močno presega tradicionalno oglaševanje, katerega skupna vrednost znaša 86,72 milijarde ameriških dolarjev.

Preberi več

Arhiv