Umetna inteligenca poganja novo dobo personalizacije v digitalni trgovini - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca poganja novo dobo personalizacije v digitalni trgovini

Digitalna trgovina vstopa v prelomno obdobje, kjer hitrost in natančnost odločata o zmagovalcih. Podjetja, ki znajo v realnem času razumeti in predvideti potrebe svojih kupcev, ustvarjajo neprimerljivo konkurenčno prednost. V ospredju tega premika je umetna inteligenca (AI), ki spreminja pravila igre – od generičnih sporočil k izkušnjam, oblikovanim za posameznika v trenutku njegove odločitve.

Preberi več
Ali morajo trgovske medijske mreže postati več kot le oglasne platforme - iPROM - Novice iz sveta

Ali morajo trgovske medijske mreže postati več kot le oglasne platforme?

Nova raziskava priporoča, da se morajo trgovske medijske mreže (ang. Retail Media Networks) iz oglasnih kanalov, osredotočenih na ceno in promocije, preoblikovati v vsebinske platforme, ki gradijo zaupanje potrošnikov s pristnim pripovedovanjem zgodb, sodelovanjem z ustvarjalci vsebin in personalizacijo. Takšen premik naj bi bil ključnega pomena za nagovarjanje sodobnega kupca, še posebej generacije Z, ki pri nakupnih odločitvah bolj zaupa avtentičnim priporočilom kot tradicionalnim oglasom.

Preberi več
Poročilo "Inside the 2025 State of Customer Loyalty Report", ki ga je objavil medij Loyalty360, razkriva, da blagovne znamke intenzivno vlagajo v strateško preoblikovanje svojih programov zvestobe. Ključna sprememba glede na podatke iz leta 2024 je, da podjetja svoje napore usmerjajo v manjše število projektov, ki jih lahko bolj kakovostno in učinkovito izvedejo. Čeprav personalizacija še vedno ostaja pomemben cilj, se fokus vse bolj premika k optimizaciji tehnološke infrastrukture in učinkovitejšemu upravljanju podatkovnih sistemov

Lojalnostni programi: poročilo o stanju na področju zvestobe kupcev v letu 2025

Poročilo Inside the 2025 State of Customer Loyalty Report, ki ga je objavil medij Loyalty360, razkriva, da blagovne znamke intenzivno vlagajo v strateško preoblikovanje svojih programov zvestobe. Ključna sprememba glede na podatke iz leta 2024 je, da podjetja svoje napore usmerjajo v manjše število projektov, ki jih lahko bolj kakovostno in učinkovito izvedejo. Čeprav personalizacija še vedno ostaja pomemben cilj, se fokus vse bolj premika k optimizaciji tehnološke infrastrukture in učinkovitejšemu upravljanju podatkovnih sistemov.

Preberi več
450 milijard razlogov, zakaj je trženje generaciji Z nujno - iPROM - Novice iz sveta

450 milijard razlogov, zakaj je trženje generaciji Z nujno

Generacija Z je leta 2025 postala ena najpomembnejših potrošniških skupin z ocenjenim globalnim kupnim potencialom 450 milijard dolarjev. S svojimi vrednotami, pričakovanji in načini sprejemanja nakupnih odločitev pomembno vpliva na trženjske pristope podjetij, zato postaja razumevanje njihovih značilnosti vse bolj pomembno.

Preberi več
Naraščajoči potencia nativnega oglaševanja - iPROM - Novice iz sveta

Naraščajoči potencial nativnega oglaševanja

Čeprav nativno oglaševanje ni novost, v letu 2025 doživlja nov val zanimanja in strateške uporabe. Razlog tiči v spremenjenem vedenju uporabnikov, vse večjem pomenu zaupanja in avtentičnosti ter razvoju naprednih tehnologij, ki omogočajo še boljšo integracijo vsebine znotraj medijskih okolij. V času, ko so tradicionalne oblike oglaševanja pogosto prezrte ali blokirane, blagovne znamke ponovno odkrivajo moč kakovostnega pripovedovanja zgodb in relevantne vsebine, ki se naravno vključuje v uporabniško izkušnjo. Nativno oglaševanje tako postaja osrednji del sodobnih strategij vsebinskega in podatkovno podprtega trženja.

Preberi več
Prihodnost oglaševanja so lastne medijske mreže  - iPROM - Novice iz sveta

Prihodnost oglaševanja so lastne medijske mreže

Analitiki napovedujejo, da bodo v prihodnjih petih letih lastne medijske mreže postale standarden vir prihodkov za večino velikih podjetij.

Preberi več
Netflix bi po prihodkih letos lahko prehitel YouTube - iPROM - Novica iz sveta

Netflix bi po prihodkih letos lahko prehitel YouTube

Netflix je lani doživel nov vrhunec, njegov zagon pa se tudi letos verjetno ne bo upočasnil.

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje v ZDA lani presegle 300 milijard dolarjev - iPROM -  Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje v ZDA lani presegle 300 milijard dolarjev

Digitalno oglaševanje kaže močan zagon, ki tudi v prihodnje ne bo popustil.

Preberi več
Trgovske medijske mreže bodo rasle tudi v letošnjem letu - iPROM - Novice iz sveta

Trgovske medijske mreže bodo rasle tudi v letošnjem letu

V letu 2024 so trgovske medijske mreže zabeležile solidno rast, ki se bo po napovedih nadaljevala tudi v letošnjem letu.

Preberi več
Umetna inteligenca postaja temelj digitalnega oglaševanja - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca postaja temelj digitalnega oglaševanja

Generativna umetna inteligenca je v relativno kratkem času pomembno preoblikovala področje digitalnega oglaševanja in bo nanj pomembno vplivala tudi v prihodnje.

Preberi več

Arhiv