Super Bowl: finale lige NFL ali oglaševalska tekma leta? -  iPROM Mnenja strokovnjakov - Maja Nučič

Super Bowl: finale lige NFL ali oglaševalska tekma leta?

Maja Nučič

Rekordni zneski, visoka pričakovanja in ultimativno tekmovanje oglaševalcev, da bi gledalce s svojim oglasom prikovali na zaslon. Ni čudno, da so letos slavili tisti, ki so dobro poskrbeli za uporabniško izkušnjo na čisto vseh velikostih zaslonov: mobilne naprave so namreč v primerjavi z namiznimi računalniki prvič v zgodovini zabeležile večje število ogledanih oglasov!

Preberi več
Instagram-vsebine-statistike-in-pregled-oglasevalskih-moznosti-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Sebastjan-Pirih

[POROČILO] Instagram: vsebine, statistike in pregled oglaševalskih možnosti

Sebastjan Pirih

Spoznajte, kako Instagram deluje, kako na njem komunicirajo globalne in slovenske blagovne znamke ter kakšen potencial ima omrežje za vas.

Preberi več
Druzbeni-mediji-so-le-druzbeni-mediji-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Sebastjan-Pirih

Družbeni mediji so le družbeni mediji!

Sebastjan Pirih

Da boste zares aktivirali moč družbenih medijev, vklopite oglaševanje! Le tako boste postali vidni in le tako boste videli učinke, ki vam bodo prinašali prodajo & ROI.

Preberi več
as-za-pametno-uporabo-PrimožJakin

Ali ni že čas za pametno uporabo družbenih medijev?

Primož Jakin

Saj vem – bedasto vprašanje. Seveda je čas. Naj zato raje vprašam – kaj (vam) pomeni pametna uporaba družbenih medijev? Bodimo iskreni – je to:

več fanov, kot jih ima…

Preberi več
Zakaj_se_toliko_ljudi_zanima_za_FB-BoštjanZrimšek

Zakaj se toliko ljudi ukvarja s Facebookom?

Boštjan Zrimšek

Tokratna delavnica pa bo čisto brez interneta … Nič se ne bomo ukvarjali s spletom, pogledali pa si bomo predvsem bistvo, ideje in nasvete, ki vam bodo pomagali razumeti širšo sliko.

Preberi več
Kako_FB_kampanje_narediti_viralne-Nina_Bilban

Kako FB kampanje narediti viralne?

Nina Bilban

Gotovo ste na FB-ju že sodelovali v kakšni nagradni igri, promociji, aplikaciji podjetja oz. blagovne znamke. Če pa v njih še niste sodelovali, ste pa vsaj slišali za kakšno izmed njih. Pa ste se pri tem kdaj vprašali, zakaj so ene bolj, druge manj uspešne? Zakaj se o nekaterih tako veliko govori, zakaj so naketere […]

Preberi več

Avtorji