Deli

Tokratna delavnica pa bo čisto brez interneta ... Nič se ne bomo ukvarjali s spletom, pogledali pa si bomo predvsem bistvo, ideje in nasvete, ki vam bodo pomagali razumeti širšo sliko.

Tokratna delavnica pa bo čisto brez interneta … Nič se ne bomo ukvarjali s spletom, pogledali pa si bomo predvsem bistvo, ideje in nasvete, ki vam bodo pomagali razumeti CRM.

Kaj sploh pomeni CRM?

Customer Relationship management  – A res? A sploh veste, kaj v bistvu upravljate? Ali postavljate kupce v vrsto in jim (kot v kakšni menzi) dajete tisto, kar jim želite dajati (=izdelke?)?

Mogoče pa pomeni “Cela “rajda” malenkosti”? – Bo držalo. Boste videli na primerih.

Pred leti, ko se je začela svetovna fama upravljanja odnosov s kupci, je kmalu po tem prišel tudi veliki pok. CRM sistemi so se “podrli”, saj ali (a) niso bili primerni za obstoječe procese v podjetjih, ali (b) jih podjetja niso znala izkoristiti in se prilagoditi.

No, danes je mogoče stvar malce drugačna. CRM je v bistvu predvsem rudarjenje po podatkih (digitalno, vseobsegajoče), medtem ko so procesi komuniciranja mnogo bolj “organski” kot prej.

Jooj, v tem blogu sem nekaj zatežil z nekimi izrazi, kajne?
Obljubim, da bomo s spoznavanjem primerov iz CRM prakse, medsebojno debato in izmenjavo izkušenj pri upravljanju odnosov s strankami, vsi pridobili kakšno novo idejo, ki bo takoj uporabna pri vašem delu.

Kaj boste lahko odnesli?
Kot mi je rekel kolega, zelo dober bloger in “digitalni človek” od glave do peta (torej od Instagrama do UX), da je veliko odnesel ravno iz predavanj, ki se niso opirala predvsem na digitalne načine trženja. Da je direktni marketing več kot to. Da daje dušo in drugačen pogled.

Pridite.

 

Deli

O avtorju

Boštjan Zrimšek, direktor, Dima center

Arhiv