Bingova nova kampanja se osredotoča na mlajše uporabnike

Microsoftov Bing se z novo kampanjo želi marketinško repozicionirati, in sicer tako, da skuša pokazati, da njihov iskalnik ne pomaga uporabnikom pri odločitvah, pač pa jim omogoča, da počnejo…

Preberi več

Spletno oglaševanje naj bi doseglo 40 milijard dolarjev v letu 2012

eMarketer ocenjuje, da bodo vložki v spletno oglaševanje v ZDA v letošnjem letu dosegli skoraj štirideset milijard ameriških dolarjev. S tem bi prehitelo oglaševanje v tisku. Takšna rast naj…

Preberi več

Spletni mediji protestirajo proti novemu ameriškemu zakonu o piratstvu

Skupina najboljših spletnih strani je za en dan prenehala s svojim delovanjem in s tem pokazala protest proti predlaganemu zakonu o piratstvu. Tako so obiskovalci Wikipedie, ki spada med…

Preberi več

Devet uspešnih digitalnih oglaševalskih kampanj leta 2011

iMediaconnection je pripravil pregled devetih najboljših digitalnih oglaševalskih kampanj preteklega leta, iz katerih se vsi lahko kaj naučimo. Blagovne znamke, ki se uvrščajo med najboljše, so: Ford, Google, McDonalds,…

Preberi več

Današnja mladina ima raje splet kot avtomobile

Ameriška mladina ne mara avtomobilov, saj jim svodoba pomeni biti na spletu. Tako je General Motorsova raziskava pokazala, da se več kot polovica anketirancev med seboj raje srečuje prek…

Preberi več

Milijarda Facebook uporabnikov do avgusta?

V podjetju iCrossing so naredili nov izračun, po katerem naj bi do avgusta 2012 Facebook na svetovni ravni dosegel milijarado uporabnikov. Največ naj bi k tej številki doprinesli razvijajoči…

Preberi več

Coca-Cola deli srečo prek Tumblr-ja

Coca-Cola je 22. decembra lani lansirala novo spletno stran »Happiness Is«, s katero skuša deliti srečo z najstniškimi blogerji. To bodo počeli tako s svojo originalno vsebino kot so…

Preberi več

Razvoj video oglaševanja v letu 2012

Leto 2011 je bilo v ZDA prelomno leto za video oglaševanje, saj je v tem letu pridobivalo tako na pomembnosti kot v svoji prevladi. Razloga za to sta dva….

Preberi več

Google predstavil orodje Search Plus Your World

Iskalnik Google je predstavil svoje novo orodje, imenovano Search Plus Your World, s katerim skuša iskanje premakniti na bolj družabno raven. Z njim se bodo osebni podatki uporabnikov prikazovali…

Preberi več

Kampanje v družabnih medijih imajo dolgoročen pozitiven vpliv na blagovno znamko

Podjetje BzzAgent je v lanskemu poletju izvedlo raziskavo o vplivu oglaševalskih akcij znotraj družabnih medijev na metrike blagovnih znamk s področja izdelkov široke potrošnje in na njihove zveste uporabnike…

Preberi več

Arhiv