NOVICE IZ SVETA
Iskalnik Google je predstavil svoje novo orodje, imenovano Search Plus Your World, s katerim skuša iskanje premakniti na bolj družabno raven. Z njim se bodo osebni podatki uporabnikov prikazovali…
Podjetje BzzAgent je v lanskemu poletju izvedlo raziskavo o vplivu oglaševalskih akcij znotraj družabnih medijev na metrike blagovnih znamk s področja izdelkov široke potrošnje in na njihove zveste uporabnike…
Prihodki spletnega oglaševanja so v tretjem četrtletju dosegli 7,88 milijard ameriških dolarjev, kar predstavlja 2% rast glede na drugo četrtletje in 22% rast glede na isto obdobje lani, pričajo…
Video bo ostal najhitreje rastoči spletni oglasni format v prihodnjem letu, glede na eMarketer podatke, z rastjo 43,1% oziroma vrednostjo 3,09 milijard ameriških dolarjev. To leto je video…
Tradicionalni TV oglasi so lahko še vedno učinkovito trženjsko orodje, če se uporabljajo kot »taeser«, ki sproži globljo digitalno izkušnjo z blagovno znamko, pravi globalni digitalni direktor za PepsiCo…
Prihajajoči prazniki naj bi bili po predvidevanjih glede na ceno na klik (CNK) in zakup ključnih besed najdražji doslej zaradi naraščajoče konkurence. V primerjavi z istim obdobjem lani se…
Skoraj 40% internetnih uporabnikov v ZDA spremlja spletne video vsebine od 1 do 5 ur na teden, pri tem pa večina uporabnikov stremi k profesionalno oblikovanim vsebinam in se…
Na svetovni ravni naj bi oglaševalski izdatki za družabna omrežja v prihodnjem letu dosegli 8 milijard ameriških dolarjev , od tega polovico v ZDA, napoveduje eMarketer. Pričakuje se, da…
Prihodki »in-game« oglaševanja v družabnih omrežjih bodo letos v ZDA dosegli 205,4 milijona ameriških dolarjev in 293,4 milijona ameriških dolarjev na svetovni ravni, glede na eMarketer podatke. To vključuje…
Vlaganje v spletno video oglaševanje naj bi se v prihodnjem letu občutno povečalo. Konec leta naj bi video predstavljal skoraj četrtino spletnega oglaševalskega proračuna, pravijo podatki Casale Media poročila….