Huggies z otroškimi blogi na Tumblerju

Huggies, blagovna znamka podjetja Kimberly-Clark, je v letu 2010 pričela z objavo več blogov na Tumblerju, z naslovom »High Chair Critics«. Namen je doseči matere s tem, da dajo…

Preberi več

Tradiconalni TV oglaševalci več namenjajo spletnemu video oglaševanju

Raziskave vse bolj kažejo na to, da uporabniki med gledanjem televizije brskajo po spletu, pa ne samo prek računalnika, pač pa tudi prek mobilnih telefon in tabličnih računalnikov. Tako…

Preberi več

Internet kot generator inovacij

Internet je lahko tudi generator inovacij, s katerimi pozitivno vpliva na gospodarstvo države, konkretno ZDA, pravi predsednik IAB-ja, Bob Carrigan. Orodja in rešitve, ki se razvijajo v okviru interneta,…

Preberi več

Mladi moški imajo radi mobilne oglase

Večina mobilnih uporabnikov se spomni vsaj kakšnega oglasa, ki so ga videli na svojih mobilnikih, vendar pa so mladi moški, v starosti od 18 do 29 let, precej bolj…

Preberi več

Časopisna podjetja še vedno zaostajajo pri digitalnih oglasih

Čeprav so časopisna podjetja že dolgo prisotna tudi na spletu, pa še vedno ne znajo v polni meri izkoristiti potenciala spletnih oglasov ter pridobiti deleže velikih oglaševalcev, ki še…

Preberi več

Iskalni marketing ostaja prevladujoča oblika spletnega oglaševanja

Čeprav bodo vložki v iskalni marketing nekoliko upadli, pa bo tovrstna oblika spletnega oglaševanja ostala prevladujoča vse do leta 2016. Njegova vrednost bo skupno znašala skoraj polovico vseh vložkov…

Preberi več

Skokovit porast gospodinjstev z zgolj internetnim dostopom

Nielsen v novi raziskavi ugotavlja, da je število gospodinjstev, ki so naročeni samo na širokopasovni internet, izpustijo pa naročnino na kabelsko ali satelitsko televizijo, v preteklem letu skokovito naraslo,…

Preberi več

Strma rast mobilnih uporabnikov interneta

Podatki podjetja StatCounter so pokazali, da je januarja letos do interneta prek mobilnikov dostopalo 8,5 odstotka vseh uporabnikov interneta, lani v takem času je bilo takih 4,3 odstotka, predlani…

Preberi več

Facebook za oglaševalce kmalu ne bo več brezplačen

Brezplačni model personaliziranih strani za podjetja, ki jih ponuja Facebook, se očitno umika t. i. »sponzoriranim zgodbam«. Po eni strani se personalizirane strani vse bolj izgubljajo znotraj ogromne baze…

Preberi več

Kar morate vedeti o prihodnosti družabnih omrežij

Leto, ki je za nami, je prineslo ogromno govora o družabnih omrežjih, postajajo pa tudi vse pomembnejši del marketinških strategij. Kaj pa vse to dejansko pomeni za vse, ki…

Preberi več

Arhiv