NOVICE IZ SVETA
Huggies, blagovna znamka podjetja Kimberly-Clark, je v letu 2010 pričela z objavo več blogov na Tumblerju, z naslovom »High Chair Critics«. Namen je doseči matere s tem, da dajo…
Raziskave vse bolj kažejo na to, da uporabniki med gledanjem televizije brskajo po spletu, pa ne samo prek računalnika, pač pa tudi prek mobilnih telefon in tabličnih računalnikov. Tako…
Internet je lahko tudi generator inovacij, s katerimi pozitivno vpliva na gospodarstvo države, konkretno ZDA, pravi predsednik IAB-ja, Bob Carrigan. Orodja in rešitve, ki se razvijajo v okviru interneta,…
Večina mobilnih uporabnikov se spomni vsaj kakšnega oglasa, ki so ga videli na svojih mobilnikih, vendar pa so mladi moški, v starosti od 18 do 29 let, precej bolj…
Čeprav so časopisna podjetja že dolgo prisotna tudi na spletu, pa še vedno ne znajo v polni meri izkoristiti potenciala spletnih oglasov ter pridobiti deleže velikih oglaševalcev, ki še…
Čeprav bodo vložki v iskalni marketing nekoliko upadli, pa bo tovrstna oblika spletnega oglaševanja ostala prevladujoča vse do leta 2016. Njegova vrednost bo skupno znašala skoraj polovico vseh vložkov…
Nielsen v novi raziskavi ugotavlja, da je število gospodinjstev, ki so naročeni samo na širokopasovni internet, izpustijo pa naročnino na kabelsko ali satelitsko televizijo, v preteklem letu skokovito naraslo,…
Podatki podjetja StatCounter so pokazali, da je januarja letos do interneta prek mobilnikov dostopalo 8,5 odstotka vseh uporabnikov interneta, lani v takem času je bilo takih 4,3 odstotka, predlani…
Brezplačni model personaliziranih strani za podjetja, ki jih ponuja Facebook, se očitno umika t. i. »sponzoriranim zgodbam«. Po eni strani se personalizirane strani vse bolj izgubljajo znotraj ogromne baze…
Leto, ki je za nami, je prineslo ogromno govora o družabnih omrežjih, postajajo pa tudi vse pomembnejši del marketinških strategij. Kaj pa vse to dejansko pomeni za vse, ki…