NOVICE IZ SVETA
Internet je lahko tudi generator inovacij, s katerimi pozitivno vpliva na gospodarstvo države, konkretno ZDA, pravi predsednik IAB-ja, Bob Carrigan. Orodja in rešitve, ki se razvijajo v okviru interneta,…
Večina mobilnih uporabnikov se spomni vsaj kakšnega oglasa, ki so ga videli na svojih mobilnikih, vendar pa so mladi moški, v starosti od 18 do 29 let, precej bolj…
Čeprav so časopisna podjetja že dolgo prisotna tudi na spletu, pa še vedno ne znajo v polni meri izkoristiti potenciala spletnih oglasov ter pridobiti deleže velikih oglaševalcev, ki še…
Čeprav bodo vložki v iskalni marketing nekoliko upadli, pa bo tovrstna oblika spletnega oglaševanja ostala prevladujoča vse do leta 2016. Njegova vrednost bo skupno znašala skoraj polovico vseh vložkov…
Nielsen v novi raziskavi ugotavlja, da je število gospodinjstev, ki so naročeni samo na širokopasovni internet, izpustijo pa naročnino na kabelsko ali satelitsko televizijo, v preteklem letu skokovito naraslo,…
Podatki podjetja StatCounter so pokazali, da je januarja letos do interneta prek mobilnikov dostopalo 8,5 odstotka vseh uporabnikov interneta, lani v takem času je bilo takih 4,3 odstotka, predlani…
Brezplačni model personaliziranih strani za podjetja, ki jih ponuja Facebook, se očitno umika t. i. »sponzoriranim zgodbam«. Po eni strani se personalizirane strani vse bolj izgubljajo znotraj ogromne baze…
Leto, ki je za nami, je prineslo ogromno govora o družabnih omrežjih, postajajo pa tudi vse pomembnejši del marketinških strategij. Kaj pa vse to dejansko pomeni za vse, ki…
Če se želite prebiti na prvo stran iskalnikov in izkoristiti ogromen potencial, ki ga prinašajo dobre pozicije na iskalnikih, potem seminarja Optimizacija spletnih strani, ki bo potekal 17. februarja…
Tradicionalna rivala Coca-Cola in PepsiCo se ne bosta pomerila med seboj le s TV oglasi v času Super Bowl-a, pač pa bosta borbo razširila na splet. Coca-Cola želi, da…