Deli

Po napovedih analitikov naj bi Twitter v letošnjem letu z oglaševanjem zaslužil 260 milijonov ameriških dolarjev. To pa je že znak, da je tudi ta spletna skupnost postalo podjetje, ki prinaša denar. Podpredsednik pri Twitterju, Satya Patel, pravi, da je njihov oglaševalski model star komaj leto in pol ter da so ga v lanskem letu začeli vnovčevati, letos pa se je pokazalo, da gre za model, ki dejansko deluje in prinaša denar.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv