Deli

Raziskava podjetja MediaMind je pokazala, da bolj, kot je oglas interaktiven, večja verjetnost je, da bodo uporabniki tam preživeli več časa in se vanj bolj poglobili. Tako npr. prevzem spletne strani poveča čas, ki ga uporabniki preživijo na takem oglasu za 32 odstotkov v primerjavi s statičnimi pasicami. Pri raztegljivih oglasih z video vsebino pa je verjetnost, da se bodo potrošniki vključili v tak oglas, za 103 odstotke večja kot pri statičnih pasicah.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv