Blagovne znamke odkrivajo aplikacije za deljenje video vsebin

Potrošniki vse več uporabljajo aplikacije, ki omogočajo deljenje video vsebin znotraj družabnih omrežjih, kot sta npr. SocialCam in Viddy. Blagovne znamke pa temu trendu sledijo. Tako je npr. PepsiCo…

Preberi več

Družabna omrežja so v domeni žensk

Številke jasno kažejo na to, da so ženske tiste, ki vladajo v družabnih omrežjih. Na Facebook-u je tako 71% dnevnih uporabnikov žensk, zudi na Twitterju in Pinterestu so ženske…

Preberi več

Google testira možnosti »retargetinga«

Čeprav »retargeting« slikovnih oglasov Bing in Yahoo že nekaj časa omogočata, Google to možnost šele testira. Je pa v teh dneh razširil število oglaševalcev, vključenih v testni projekt.
In…

Preberi več

Internetni uporabniki namenjajo vse več časa video vsebinam

Nova comScore-ova analiza je pokazala, da je čas, ki ga uporabniki interneta namenijo spletnim video vsebinam, v enem letu zrasel za 46%. Zanimivo je to, da je sicer število…

Preberi več

D&G v svoje video vsebine dodaja povezavo do spletne trgovine

D&G je v svojo stilsko prenovljeno YouTube stran dodal neposredno povezavo do svoje spletne trgovine. Tako lahko gledalci takoj, ko si pogledajo video vsebino in jim je nekaj všeč,…

Preberi več

TV oddaje postajajo predmet pogovorov v družabnih omrežjih

19 odstotkov ameriških internetnih uporabnikov je začelo gledati TV serijo, ker so o njej slišali v družabnih omrežjih, je pokazala raziskava podjetja Horowitz Associates. Še več anketirancev pa je…

Preberi več

Blagovne znamke, ki so se osramotile v družabnih omrežjih

Družabna omrežja se razvijajo in oglaševalcem nudijo vedno več možnosti za promocijo svojih blagovnih znamk. Po drugi strani pa je tudi vse več možnosti, da pri tem naredimo kakšno…

Preberi več

Merjenje digitalne moči blagovne znamke

Analiza moči blagovne znamke je prav tako pomembna, kot je merjenje »trdih« dejavnikov (konverzije, pridobivanje potencialnih strank …). A se slednjim posveča precej več časa in pozornosti, tudi zato,…

Preberi več

Štiri napredne tehnike spletnega video oglaševanja

Današnji potrošniki se vse bolje odzivajo na sporočila, ki so visoko personalizirana in pisana njim na kožo. S tem, ko oglaševalci potrošnike nagovarjajo z relevantnimi informacijami, podanimi v realnem…

Preberi več

Facebook metrike, ki bi jih morala upoštevati vsaka blagovna znamka

Vsi poznamo fraze, kot so »Všečkaj me«, »Postani oboževalec« ali »Klikni tu in nas všečkaj na FB-ju«. Tržniki jih uporabljamo kot del naše strategije komuniciranja v tej največji spletni…

Preberi več

Arhiv