Merjenje digitalne moči blagovne znamke

Analiza moči blagovne znamke je prav tako pomembna, kot je merjenje »trdih« dejavnikov (konverzije, pridobivanje potencialnih strank …). A se slednjim posveča precej več časa in pozornosti, tudi zato,…

Preberi več

Štiri napredne tehnike spletnega video oglaševanja

Današnji potrošniki se vse bolje odzivajo na sporočila, ki so visoko personalizirana in pisana njim na kožo. S tem, ko oglaševalci potrošnike nagovarjajo z relevantnimi informacijami, podanimi v realnem…

Preberi več

Facebook metrike, ki bi jih morala upoštevati vsaka blagovna znamka

Vsi poznamo fraze, kot so »Všečkaj me«, »Postani oboževalec« ali »Klikni tu in nas všečkaj na FB-ju«. Tržniki jih uporabljamo kot del naše strategije komuniciranja v tej največji spletni…

Preberi več

Twitter vse bolj oblikuje politično tekmo v ZDA

Twitter, njegovih 140 znakov in potencial, ki ga ima za bitje hitrih bitk, vse bolj postaja metrika za merjenje učinkovitosti političnih kampanj. Letošnje predsedniške volitve bodo tako morda postale…

Preberi več

Za American Express je komunikacija v družabnih omrežjih ključni del marketinga

Za tradiconalno konzervativni finančni sektor se ve, da le s težavo sprejema novosti, kamor seveda sodijo tudi družabna omrežja. Obstaja pa svetla izjema in to je American Express….

Preberi več

Ikea v eno oglasno kreativo spravila celoten nabor izdelkov

Pri Ikei so pripravili prav posebno kampanjo, s katero skušajo poudariti, da njihovo pohištvo in ostali izdelki pomagajo kupcem varčevati s prostorom. Tako so v eno samo pasico v…

Preberi več

Domiselna FB aplikacija, ki reciklira objave uporabnikov

Blagovna znamka Honest Tea je ob dnevu zemlje pripravila posebno FB aplikacijo, s katero skuša uporabnike spodbuditi k večji okoljski ozaveščenosti. Aplikacija se imenuje »Status Recycler By Honest Tea«….

Preberi več

48 pomembnih dejstev o družabnih omrežjih

Facebook ima danes 850 milijonov rednih mesečnih uporabnikov, ki 2,7 milijardkrat na dan kliknejo »všeč mi je«, na Twitterju več kot 465 milijonov uporabnikov objavi 175 milijonov« tvitov« na…

Preberi več

Družabna omrežja so zlato za »olimpijske oglaševalce«

Letošnje olimpijske igre so prve, pri katerih bodo oglaševalci namenili velik del oglaševalskih sredstev v družabna omrežja, hkrati pa vanje polagajo velike upe.Tako, na primer, pri P&G s kampanjo…

Preberi več

Kaj potrošniki delijo na Facebooku in zakaj

Danes se vse več in več oglaševalskih sredstev namenja družabnim omrežjem, med njimi pa po vložkih prednjači Facebook. Ta pa oglašavalce vse bolj sili v svet vsebinskega marketinga. Zato…

Preberi več

Arhiv