Deli

Prejšnji teden so pri Google-u predstavili novo tehnologijo, imenovano “Knowledge Graph”, s katero bodo uporabniki hitreje in lažje prišli do iskanih podatkov. Tako se jim bodo zraven iskalnih zadetkov pokazale informacije o ljudeh, krajih in stvareh, povezanih z iskalnim pojmom. Primer: v iskalnih vpišemo Marie Curie. Na strani z rezultati iskanj se na levi pokažejo “običajni” zadetki, na desni pa se pokažekratek povzetek o znanstvenici in njenem delu. Tako uporabnik hitro dobi, kar želi, lahko pa tudi klikne za več informacij.

Še drug primer: uporabnik vpiše v iskalnik Taj Mahal, ki pa ima lahko zelo različne pomene (lahko gre za zgradbo v Indiji, lahko je to z GRAMMY-em nagrajeni glasbenik, kazino v ZDA ali pa gre za eno od številnih trgovin s tem imenom). Na katerega točno pa misli uporabnik? Z novo tehnologijo naj bi Google-ov isklanik gledal bolj na koncepte, ki jih besede opisujejo, in ne toliko na strani, ki ustrezajo vpisanim pojmom.
 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv