Deli

Raziskava, ki sta jo izvedli IAB in Ipsos MediaCT je pokazala, da je povečano število pametnih telefonov, tablic, in drugih digitalnih naprav, dalo novo kategorijo uporabnikov – »večopravilneži«. Ti so digitalne naprave vključili v svoje obstoječe medijske navade. Z raziskavo so namreč ugotovili, da digitalne naprave ne nadomeščajo ostalih navad, kot je gledanje TV, poslušanje radia in glasbe, igranje igric …, pač pa jih dopolnjujejo in tako še povečujejo čas, ki ga uporabniki namenjajo medijem.

In čeprav pozornost gledalcev s tem postaja bolj površna in se širi na več naprav hkrati, pa raziskovalci ugotavljajo, da tovrstne navade uporabnikov blagovnim znamkam omogočajo gradnjo globljega odnosa s svojimi ciljnimi skupinami na več napravah hkrati.
 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv