»Večopravilni« TV gledalci

Raziskava, ki sta jo izvedli IAB in Ipsos MediaCT je pokazala, da je povečano število pametnih telefonov, tablic, in drugih digitalnih naprav, dalo novo kategorijo uporabnikov – »večopravilneži«. Ti…

Preberi več

Potrošniki pričakujejo prodajno podporo v družabnih omrežjih

Skoraj polovica internetnih uporabnikov pričakuje, da bodo znotraj družabnih omrežij dobili dodatne informacije in prodajno podporo s strani blagovnih znamk, je pokazala raziskava podjetja Oracle.Odgovarjanje na potrebe kupcev pa…

Preberi več

Digitalni mediji pomembno vplivajo na nakup elektronike

IAB je s svojo poglobljeno analizo o tem, kako potrošniki kupujejo elektroniko, odkril, da je nujna uporaba več medijev hkrati, če želi oglaševalec učinkovito vplivati na tiste, ki so…

Preberi več

Američani bi se raje odpovedali avtomobilu kot tabličnemu računalniku

Raziskava podjetij Yahoo in Ipsos MediaCT je pokazala, da so Američani zaljubljeni v svoje tablice: 91% lastnikov tablic pravi, da jih nosijo s seboj v posteljo, 15% pa jih…

Preberi več

8% ameriških internetnih uporabnikov dnevno uporablja Twitter

Najnovejši podatki raziskave, ki jo je izvedel Pew Internet & American Life Project, kažejo, da je v ZDA 15 odstotkov odraslih internetnih uporabnikov v preteklosti že uporabljajo Twitter, dnevno…

Preberi več

Gledanje video vsebin prek mobilnikov močno narašča

Do sedaj je veljalo prepričanje, da potrošniki gledajo video vsebine prek mobilnikov zgolj, kadar so na poti, in da gre pri tem predvsem za krajše video vsebine. Nova raziskava…

Preberi več

Google predstavil novo tehnologijo iskanja

Prejšnji teden so pri Google-u predstavili novo tehnologijo, imenovano “Knowledge Graph”, s katero bodo uporabniki hitreje in lažje prišli do iskanih podatkov. Tako se jim bodo zraven iskalnih zadetkov…

Preberi več

Kdo je deležen večje medijske pozornosti – Facebook ali Google?

Facebook in Google sta podjetji, o katerih mediji največ poročajo. Katero od teh dveh pa ima prvo mesto?High Beam Research je izmerilo njuno prisotnost na spletu in tako izračunalo…

Preberi več

Blagovne znamke odkrivajo aplikacije za deljenje video vsebin

Potrošniki vse več uporabljajo aplikacije, ki omogočajo deljenje video vsebin znotraj družabnih omrežjih, kot sta npr. SocialCam in Viddy. Blagovne znamke pa temu trendu sledijo. Tako je npr. PepsiCo…

Preberi več

Družabna omrežja so v domeni žensk

Številke jasno kažejo na to, da so ženske tiste, ki vladajo v družabnih omrežjih. Na Facebook-u je tako 71% dnevnih uporabnikov žensk, zudi na Twitterju in Pinterestu so ženske…

Preberi več

Arhiv