NOVICE IZ SVETA
19 odstotkov ameriških internetnih uporabnikov je začelo gledati TV serijo, ker so o njej slišali v družabnih omrežjih, je pokazala raziskava podjetja Horowitz Associates. Še več anketirancev pa je…
Družabna omrežja se razvijajo in oglaševalcem nudijo vedno več možnosti za promocijo svojih blagovnih znamk. Po drugi strani pa je tudi vse več možnosti, da pri tem naredimo kakšno…
Analiza moči blagovne znamke je prav tako pomembna, kot je merjenje »trdih« dejavnikov (konverzije, pridobivanje potencialnih strank …). A se slednjim posveča precej več časa in pozornosti, tudi zato,…
Današnji potrošniki se vse bolje odzivajo na sporočila, ki so visoko personalizirana in pisana njim na kožo. S tem, ko oglaševalci potrošnike nagovarjajo z relevantnimi informacijami, podanimi v realnem…
Vsi poznamo fraze, kot so »Všečkaj me«, »Postani oboževalec« ali »Klikni tu in nas všečkaj na FB-ju«. Tržniki jih uporabljamo kot del naše strategije komuniciranja v tej največji spletni…
Twitter, njegovih 140 znakov in potencial, ki ga ima za bitje hitrih bitk, vse bolj postaja metrika za merjenje učinkovitosti političnih kampanj. Letošnje predsedniške volitve bodo tako morda postale…
Za tradiconalno konzervativni finančni sektor se ve, da le s težavo sprejema novosti, kamor seveda sodijo tudi družabna omrežja. Obstaja pa svetla izjema in to je American Express….
Pri Ikei so pripravili prav posebno kampanjo, s katero skušajo poudariti, da njihovo pohištvo in ostali izdelki pomagajo kupcem varčevati s prostorom. Tako so v eno samo pasico v…
Blagovna znamka Honest Tea je ob dnevu zemlje pripravila posebno FB aplikacijo, s katero skuša uporabnike spodbuditi k večji okoljski ozaveščenosti. Aplikacija se imenuje »Status Recycler By Honest Tea«….
Facebook ima danes 850 milijonov rednih mesečnih uporabnikov, ki 2,7 milijardkrat na dan kliknejo »všeč mi je«, na Twitterju več kot 465 milijonov uporabnikov objavi 175 milijonov« tvitov« na…