Deli

Microsoft bi rad pridobil patent za svojo tehnologijo, za katero pravi, da lahko ugotovi, v kakšnem čustvenem stanju je potrošnik. To naj bi počeli s kombinacijo spletnega vedenja in fizičnega obnašanja s pomočjo različnih naprav, ki zaznavajo gibanje posameznika. To pa naj bi bila velika prednost za oglaševalce, saj bi jim tako omogočili komunikacijo samo s tistimi potrošniki, ki so pri volji zanje.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv