Deli

Ford in Coca-Cola podpirata oglaševanje na Facebook-u, saj pravita, da je v njem prava vrednost za oglaševalce. Pri Fordu nameravajo celo razširiti oglaševanje znotraj tega največjega družabnega omrežja.

Podpora s strani večjih oglaševalcev je posledica razočaranja, ki ga je povzročil prihod Facebook-ovih delnic, pravijo pri Wall Street Journalu. Tako Jim Farley, podpredsenik Fordovega oddelka za globalno prodajo in marketing, pravi, da je nekdo, ki je oboževalec na Facebook-u bolj pripravljen zastopati to znamko pred drugimi (postati njen “ambasador”). Direktor marketinga pri Coca-Coli pa je prepričan, da Facebook-ovi oglasi pomagajo pri prodaji njihovih pijač.
 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv