video-vsebine

Spletni video oglasi spodbujajo nakupe

46 odstotkov internetnih uporabnikov v Veliki Britaniji vsak teden gleda znamčene video vsebine, pravi poročilo z naslovom “Visibility IQ’s Social Video Report 2012”. Raziskava, ki jo je izvedlo podjetje…

Preberi več
2013

6 trendov, ki bo krojilo digitalni svet v letu 2013

Leto 2013 naj bi gradilo na digitalnih dosežkih iz preteklosti. Oglaševalska industrija bo izhajala iz potreb potrošnikov, ne iz želje tržnikov, da bi se zgodilo nekaj velikega. Pri comScoru…

Preberi več
smartphone_vs_TV

Kmalu bodo v ZDA ljudje porabili več časa za pametne telefone kot za televizijo

Podjetje Flurry, ki se ukvarja z mobilno analitiko, je ugotovilo, da ljudje v ZDA preživijo 127 minut na dan s svojimi mobilnimi telefoni, kar je kar 66 minut več…

Preberi več
23_5_shutterstock_52134847_Blog_Nina

Generacija Y: samo trije odstotki menijo, da je oglaševanje dolgočasno

Generacija Y, tako imenovani “milenijci”, do leta 2025 bodo postali vodilna ekonomska skupina, si želi, da jih blagovne znamke vodijo in zabavajo, je pokazala raziskava podjetij Edelman Berland…

Preberi več

Digitalno oglaševanje ostaja svetla točka

Napovedi za vložke v oglaševanje na svetovni ravni postajajo vse bolj črnoglede, saj so podjetja WPP, Publicis Group in Interpublic Group vse znižale svoje napovedi za prihodnje leto. Edina…

Preberi več
video_akcije

Deset najbolj gledanih video oglaševalskih akcij v letu 2012

Eden od trendov v letošnjem letu so tudi spletne video oglaševalske akcije, za katere uporabniki sami izberejo, ali jih bodo gledali. Sicer se TV-akcijam po dosegu še niso čisto…

Preberi več

Svetla prihodnost oglaševanja v družabnih omrežjih

Po predvidevanjih podjetja BIA/Kelsey naj bi do leta 2016 blagovne znamke podvojile letošnje vložke v oglaševanje v družabnih omrežjih. Pri tem bo prikazno oglaševanje znotraj teh omrežij znašalo 5,4…

Preberi več

“Plonk listek” za optimizacijo spletne strani

Prepričani ste, da imate dobro spletno stran. Pa jo res imate? Če strani ne optimizirate z A/B in multivariatno metodo in ne uporabljate vedenjskega ciljanja, potem je velika verjetnost,…

Preberi več

Vložki v spletno oglaševanje bodo pripomogli k rasti celotne industrije v 2013

Blagovne znamke bodo, po podatkih raziskave Zenith Optimedie, v prihodnjem letu povečale svoje vložke v spletno oglaševanje v povprečju za 15 odstotkov, sicer pas se bo rast celotne oglaševalske…

Preberi več

“Remarketing” in “retargeting” prav in narobe

“Remarketing” in “retargeting” sta vroča tema v digitalnem oglaševanju. Sta zelo močni in uporabni orodji, vendar pa lahko tudi hitro zgrešimo in ju uporabimo v napačne namene, posledice pa…

Preberi več

Arhiv