NOVICE IZ SVETA
Eden od trendov v letošnjem letu so tudi spletne video oglaševalske akcije, za katere uporabniki sami izberejo, ali jih bodo gledali. Sicer se TV-akcijam po dosegu še niso čisto…
Po predvidevanjih podjetja BIA/Kelsey naj bi do leta 2016 blagovne znamke podvojile letošnje vložke v oglaševanje v družabnih omrežjih. Pri tem bo prikazno oglaševanje znotraj teh omrežij znašalo 5,4…
Prepričani ste, da imate dobro spletno stran. Pa jo res imate? Če strani ne optimizirate z A/B in multivariatno metodo in ne uporabljate vedenjskega ciljanja, potem je velika verjetnost,…
Blagovne znamke bodo, po podatkih raziskave Zenith Optimedie, v prihodnjem letu povečale svoje vložke v spletno oglaševanje v povprečju za 15 odstotkov, sicer pas se bo rast celotne oglaševalske…
“Remarketing” in “retargeting” sta vroča tema v digitalnem oglaševanju. Sta zelo močni in uporabni orodji, vendar pa lahko tudi hitro zgrešimo in ju uporabimo v napačne namene, posledice pa…
Spletna prodaja naj bi se na tako imenovani “Cyber” ponedeljek, ki bo letos 26. 11., povečala za 18 odstotkov glede na lanskoletni ponedeljek in bo spletnim trgovcem prinesla dve…
Po besedah različnih strokovnjakov avtomatiziran medijski zakup spreminja ravnotežje moči med spletnimi založniki in oglaševalci. Slednji se vse bolj osredotočajo na uporabnike in jim sledijo po spletu, pri čemer…
Letos bodo svetovni vložki v digtalno oglaševanje dosegli 92 milijard ameriških dolarjev, do leta 2017 pa bodo narasli na 143 milijard, pravi poročilo “Digital TV Research”. Pri tem bodo…
Ikea bo v ZDA predstavila svoj prvi sezonski interaktivni katalog, imenovan “Celebrate Brilliantly”, namenjen pa bo dnevu zahvalnosti in božični nakupovalni sezoni. 31 strani dolg katalog bodo internetni uporabniki…
Američani so v letošnjem septembru pogledali več kot 9,4 milijarde spletnih video oglasov, pravi comScore-ovo poročilo. 51 odstotkov celotne ameriške populacije si je ogledalo vsaj en video oglas v…