Ikea predstavlja svoj prvi interaktivni katalog

Ikea bo v ZDA predstavila svoj prvi sezonski interaktivni katalog, imenovan “Celebrate Brilliantly”, namenjen pa bo dnevu zahvalnosti in božični nakupovalni sezoni. 31 strani dolg katalog bodo internetni uporabniki…

Preberi več

V septembru video oglasi dosegli polovico ameriške populacije

Američani so v letošnjem septembru pogledali več kot 9,4 milijarde spletnih video oglasov, pravi comScore-ovo poročilo. 51 odstotkov celotne ameriške populacije si je ogledalo vsaj en video oglas v…

Preberi več

iPROM sodeluje v humanitarni akciji Siti besed

iPROMovci smo se odločili, da podpremo humanitarno akcijo Siti besed, s katero pomagamo otrokom, ki ostajajo brez šolske malice in kosil. Trenutno spletne oglase za to akcijo s pomočjo…

Preberi več

Vse najboljše za 8. rojstni dan, Firefox!

Na današnji dan pred osmimi leti je Mozzila na trg lansirala prvo verzijo svojeg brskalnika Firefox. To se je dogajalo ravno v času, ko je med uporabniki prevladoval Microsoftov…

Preberi več

Britanski oglaševalci menijo, da je video oglaševanje tako učinkovito kot TV-oglaševanje

52 odstotkov britanskih oglaševalcev verjame, da so digitalni video oglasi tako učinkoviti kot TV-oglasi, pravi BrightRollova raziskava. V poročilu pa navajajo še, da so oglaševalci sicer naklonjeni povečanju sredstev…

Preberi več

O zmagovalcu predsedniških volitev v ZDA bo najverjetneje odločala tehnologija za ciljanje s spletnimi oglasi

Tehnologija za ciljanje uporabnikov interneta je ključna za uspešno izvedbo oglaševalskih akcij v spletnih medijh. Brez ustrezne programske opreme za ciljano prikazovanje oglasov je v digitanem okolju danes nemogoče…

Preberi več

S ciljanimi oglasi do zmage na volitvah, pravi IAB-jevo poročilo

IAB je že poskušala z lobiranjem preprečiti sprejetje predlagane zakonodaje o zasebnosti na internetu v ZDA, ki bi lahko škodovala ciljanju oglasov. Sedaj pa daje politikom z novo raziskavo…

Preberi več

Sodelujte v raziskavi o nakupnih navadah Slovencev

Ste kdaj premišljevali, kako ste se odločili za nakup avtomobila, kozmetike, zabavne elektronike? Kaj pa, kako ste se odločili, da boste sklenili varčevalni račun v banki, najeli kredit? Ste…

Preberi več

Trgovci povečujejo sredstva za digitalno oglaševanje za prihajajočo praznično sezono

Okoli 43 % trgovcev namerava povečati sredstva za digitalno oglaševanje za letošnjo praznično sezono, pravi raziskava podjetja Retail Systems Research. Pri čemer bo mobilno oglaševanje na prvem mestu, prav…

Preberi več

Spletni video povečuje zaupanje potrošnikov in prodajo

Modna industrija je ena najhtreje rastočih segmentov v spletni prodaji, pravi eMarketerjeva raziskava z naslovom »Spletno nakupovanje oblačil: kako video pospešuje zaupanje in povečuje prodajo«. Pri eMarketerju ocenjujejo, da…

Preberi več

Arhiv