NOVICE IZ SVETA
Google je v svojem letnem poročilu “Zeitgeist” sporočil, da je bila najbolj iskana besedna zveza v letu 2012 “Whitney Houston”, ki je umrla letos februarja, in tako prehitela hit…
Leto 2012 je bilo odlično leto za družabna omrežja. Z več kot milijardo aktivnih uporabnikov Facebooka na mesec, z več kot 175 milijoni tvitov na dan, z več kot…
46 odstotkov internetnih uporabnikov v Veliki Britaniji vsak teden gleda znamčene video vsebine, pravi poročilo z naslovom “Visibility IQ’s Social Video Report 2012”. Raziskava, ki jo je izvedlo podjetje…
Leto 2013 naj bi gradilo na digitalnih dosežkih iz preteklosti. Oglaševalska industrija bo izhajala iz potreb potrošnikov, ne iz želje tržnikov, da bi se zgodilo nekaj velikega. Pri comScoru…
Podjetje Flurry, ki se ukvarja z mobilno analitiko, je ugotovilo, da ljudje v ZDA preživijo 127 minut na dan s svojimi mobilnimi telefoni, kar je kar 66 minut več…
Generacija Y, tako imenovani “milenijci”, do leta 2025 bodo postali vodilna ekonomska skupina, si želi, da jih blagovne znamke vodijo in zabavajo, je pokazala raziskava podjetij Edelman Berland…
Napovedi za vložke v oglaševanje na svetovni ravni postajajo vse bolj črnoglede, saj so podjetja WPP, Publicis Group in Interpublic Group vse znižale svoje napovedi za prihodnje leto. Edina…
Eden od trendov v letošnjem letu so tudi spletne video oglaševalske akcije, za katere uporabniki sami izberejo, ali jih bodo gledali. Sicer se TV-akcijam po dosegu še niso čisto…
Po predvidevanjih podjetja BIA/Kelsey naj bi do leta 2016 blagovne znamke podvojile letošnje vložke v oglaševanje v družabnih omrežjih. Pri tem bo prikazno oglaševanje znotraj teh omrežij znašalo 5,4…
Prepričani ste, da imate dobro spletno stran. Pa jo res imate? Če strani ne optimizirate z A/B in multivariatno metodo in ne uporabljate vedenjskega ciljanja, potem je velika verjetnost,…