NOVICE IZ SVETA
Ikea bo v ZDA predstavila svoj prvi sezonski interaktivni katalog, imenovan “Celebrate Brilliantly”, namenjen pa bo dnevu zahvalnosti in božični nakupovalni sezoni. 31 strani dolg katalog bodo internetni uporabniki…
Američani so v letošnjem septembru pogledali več kot 9,4 milijarde spletnih video oglasov, pravi comScore-ovo poročilo. 51 odstotkov celotne ameriške populacije si je ogledalo vsaj en video oglas v…
iPROMovci smo se odločili, da podpremo humanitarno akcijo Siti besed, s katero pomagamo otrokom, ki ostajajo brez šolske malice in kosil. Trenutno spletne oglase za to akcijo s pomočjo…
Na današnji dan pred osmimi leti je Mozzila na trg lansirala prvo verzijo svojeg brskalnika Firefox. To se je dogajalo ravno v času, ko je med uporabniki prevladoval Microsoftov…
52 odstotkov britanskih oglaševalcev verjame, da so digitalni video oglasi tako učinkoviti kot TV-oglasi, pravi BrightRollova raziskava. V poročilu pa navajajo še, da so oglaševalci sicer naklonjeni povečanju sredstev…
Tehnologija za ciljanje uporabnikov interneta je ključna za uspešno izvedbo oglaševalskih akcij v spletnih medijh. Brez ustrezne programske opreme za ciljano prikazovanje oglasov je v digitanem okolju danes nemogoče…
IAB je že poskušala z lobiranjem preprečiti sprejetje predlagane zakonodaje o zasebnosti na internetu v ZDA, ki bi lahko škodovala ciljanju oglasov. Sedaj pa daje politikom z novo raziskavo…
Ste kdaj premišljevali, kako ste se odločili za nakup avtomobila, kozmetike, zabavne elektronike? Kaj pa, kako ste se odločili, da boste sklenili varčevalni račun v banki, najeli kredit? Ste…
Okoli 43 % trgovcev namerava povečati sredstva za digitalno oglaševanje za letošnjo praznično sezono, pravi raziskava podjetja Retail Systems Research. Pri čemer bo mobilno oglaševanje na prvem mestu, prav…
Modna industrija je ena najhtreje rastočih segmentov v spletni prodaji, pravi eMarketerjeva raziskava z naslovom »Spletno nakupovanje oblačil: kako video pospešuje zaupanje in povečuje prodajo«. Pri eMarketerju ocenjujejo, da…