Deli

Podjetje Mass Relevance je s svojo raziskavo ugotovilo, da se potrošniki raje družijo z znamkami, ki so aktivne znotraj družabnih omrežij, hkrati pa nakazuje, na kakšne načine naj znamke gradijo svojo prisotnost tam, da bodo dosegle interakcijo in na koncu tudi prodajo.
59 odstotkov potrošnikov tako bolj zaupa znamkam, ki se poslužujejo družabnih omrežij. Skoraj dve tretjini vprašanih je opravilo nakupe zaradi vsebin, ki so jih znamke posredovale znotraj teh omrežij. Nadaljnjih 56 odstotkov je izjavilo, da bi svoje prijatelje raje spodbudilo k nakupi tistih znamk, ki se poslužujejo družabnih omrežij. 75 odstotkov jih pravi, da se že pogovarjajo o znamkah znotraj družabnih omrežij, v starostni skupini 18 do 34 let je takih celo 91 odstotkov. 63 odstotkov vprašanih pa je priznalo, da bi raje kupili znamko ali preizkusili storitev, o kateri bi brali pozitivne komentarje znotraj družabnih omrežij.
 

Deli

Arhiv