NOVICE IZ SVETA
Medijska večopravilnost med televizijo in internetom narašča, glavni vzrok za to pa so tablični računalniki. Več kot tri četrtine vprašanih v raziskavi podjetja Accenture Digital Services pravi, da ob…
Večina Twitter uporablja za tekstovno sporočanje in pošiljanje povezav. Pri tem pa pozabljajo, da lahko s slikami, videii in Slideshare predstavitvami dobijo neprimerno večji in boljši odziv. Poleg tega…
Podjetje K&A BrandResearch je v Veliki Britaniji izvedelo raziskavo med 12 do 17 let starimi uporabniki interneta. Z njo so ugotovili, da velika večina najstnikov (devet od desetih) do…
Spletni video je danes pomemben del naših internetnih aktivnosti. Na spodnji povezavi si lahko preberete nekaj že kar neverjetnih statistik o njem, med drugim to, da bo danes kar…
Medijska potrošnja na svetovni ravni se spreminja. Danes tako potrošniki namenimo več časa internetu kot klasičnim medijem. Sicer so na zrelih internetnih trgih (Nemčija, Nizozemska, Velika Britanija, ZDA) največ…
Podjetje Ascend2 je februarja opravilo raziskavo med marketinškimi strokovnjaki po celem svetu na temo oglaševanja znotraj družabnih omrežij (kako se ga lotevijo, kaj jim je tam pomembno, katere taktike…
Termini iz družabnih omrežij – “oboževalci”, “prošnja za prijateljstvo”, “všečkanje”, “družabno omrežje”, “posodobitev statusa” – se v vse večji meri pojavljajo znotraj oglasov in to ne glede na to,…
ComScore je v svojem poročilu »2013 Europe Digital Future in Focus« razkril, da se medijska pokrajina v Evropi močno spreminja na račun večje uporabe mobilnih naprav, ki omogočajo…
Digitalno področje, pri katerem so v ZDA zaostajali za Evropo, je področje e-kuponov. No, z odpretjem P & G-jeve spletne strani PGEsaver.com v letu 2011, pa se to…
Po podatkih raziskave DG MediaMind naj bi bila oglasni premor in lebdeči oglas z opomnikom najbolj opazna formata med spletnimi oglasi. Menjava ozadja in raztegljivi, HTML5, oglasi sledijo, medtem…