Ustvarjanje kontaktov (lead generation) največji izziv za B2B podjetja

Podjetja iz B2B panoge nenehno iščejo nove potencialne stranke za svoje izdelke / storitve. Z raziskavo, ki jo je izvedla revija BtoB Magazine, so ugotovili, da 60 odstotkom vprašanih…

Preberi več

V VB največji porast beležita spletno in mobilno video oglaševanje

Po eMarketerjevih podatkih video oglaševanje (tako na računalnikih kot mobilnih napravah) še naprej največ prispeva k rasti vložkov v digitalno oglaševanje. Zaradi njega raste celotno prikazno oglaševanje in že…

Preberi več

Tisti, ki potujejo, so bolj podkovani pri uporabi interneta

eMarketerjevo poročilo pravi, da so tisti, ki potujejo, naprednejša skupina med uporabniki interneta, prav tako imajo v lasti več pametnih telefonov in tablic kot povprečni internetni uporabnik. Mobilne naprave…

Preberi več

Digitalno oglaševanje doseglo rekordnih 36,6 milijarde ameriških dolarjev v 2012

Najnovejše IAB-jeve številke za leto 2012 kažejo, da so prihodki od digitalnega oglaševanja v lanskem letu dosegli rekordnih 36,6 milijarde ameriških dolarjev. Veliko je k temu prispevala ogromna rast…

Preberi več

iPROM s kadrovskimi okrepitvami na področju strateškega svetovanja

iPROM-ovi ekipi se je pridružila Lucie Pokorna, ki je v podjetju prevzela funkcijo strokovne vodje za strateško svetovanje naročnikom. Trženje v digitalnih medijih je spoznavala v evropski centrali podjetja…

Preberi več

Ženske več časa namenjajo internetu in video vsebinam kot moški

Potrošnja video vsebin na internetu se je v zadnjem četrtletju lanskega leta med ženskami povečala za 45 odstotkov (na sedem ur in 13 minut), gledanje video vsebin prek mobilnih…

Preberi več

Vsak četrti Britanec bo nakupoval prek interneta

Podjetje Frost & Sullivan je v svoji raziskavi z naslovom “New Mega Trends in the UK” ugotovilo, da bo vsak četrti Britanec do leta 2025 kupoval prek interneta, število…

Preberi več

Uporaba tablic še povečuje medijsko večopravilnost

Medijska večopravilnost med televizijo in internetom narašča, glavni vzrok za to pa so tablični računalniki. Več kot tri četrtine vprašanih v raziskavi podjetja Accenture Digital Services pravi, da ob…

Preberi več
Twitter-1

6 stvari, ki jih morda niste vedeli o Twitterju

Večina Twitter uporablja za tekstovno sporočanje in pošiljanje povezav. Pri tem pa pozabljajo, da lahko s slikami, videii in Slideshare predstavitvami dobijo neprimerno večji in boljši odziv. Poleg tega…

Preberi več

Kaj počne britanska mladina na internetu?

Podjetje K&A BrandResearch je v Veliki Britaniji izvedelo raziskavo med 12 do 17 let starimi uporabniki interneta. Z njo so ugotovili, da velika večina najstnikov (devet od desetih) do…

Preberi več

Arhiv