P & G s svojim programom za e-kupone narekuje digitalno prihodnost

Digitalno področje, pri katerem so v ZDA zaostajali za Evropo, je področje e-kuponov. No, z odpretjem P & G-jeve spletne strani PGEsaver.com v letu 2011, pa se to…

Preberi več

Obogateni spletni oglasi najbolj opazni

Po podatkih raziskave DG MediaMind naj bi bila oglasni premor in lebdeči oglas z opomnikom najbolj opazna formata med spletnimi oglasi. Menjava ozadja in raztegljivi, HTML5, oglasi sledijo, medtem…

Preberi več

Pametni telefoni so “zakon”

Mame so danes bolj povezane kot kdaj koli prej in nobenega dvoma ni, da so mobiteli, predvsem pa pametni telefoni, spremenili moderno materinstvo. Mame se danes precej zanašajo nanje…

Preberi več

55 odstotkov podjetij namerava povečati svoje proračune za digitalni marketing

Več kot tretjina podjetij (39 odstotkov) namerava letos povečati svoje proračune za digitalni marketing na račun drugih kanalov, pravi raziskava “Digital Marketing Outlook Report 2013” podjetij Econsultancy in SoDA….

Preberi več
papez

Volitve novega papeža – drugi največji dogodek na Twitterju

13. marca ob19.33 je bil poslan uradni tvit z naslova @Pontifex: HABEMUS PAPAM FRANCISCUM. Ta tvit je bil v samo nekaj urah preposlan 74.000-krat. Še pred tem pa so…

Preberi več
tablice-vs-smartphone

Tablice za znamčenje boljše kot pametni telefoni

Razmerje med kliki in prikazi oglasov na tabličnih računalnikih je za 250 odstotkov boljše kot na pametnih telefonih za oglaševalske akcije, katerih cilj je znamčenje, je pokazala raziskava podjetja…

Preberi več

Milijarda in pol uporabnikov bo do 2016 gledala video vsebine

Približno milijarda in pol internetnih uporabnikov bo do leta 2016 pogledala vsaj eno video vsebino, pravi nedavna raziskava podjetja Ooyala. Samo v zadnjem četrtletju 2012 je gledanje spletnih video…

Preberi več

Simon Cetin v pogovoru za Marketing magazin

»Ko bodo današnji osnovnošolci končali fakulteto, bo splet prevladujoč oglasni medij na svetu«, je bila osrednja misel Simona Cetina v pogovoru za revijo Marketing magazin.Na spodnji povezavi objavljamo celoten…

Preberi več

O čem govoriti, ko vam zmanjka vsebinskih idej

Izumljanje vedno novih vsebin o vaši blagovni znamki, ki bi jih delili s svojimi oboževalci, sledilci …, je lahko včasih že pravi izziv. Če se tudi vam kdaj zgodi,…

Preberi več
videovsTV-raziskava

Optimalni splet TV- in digitalnega oglaševanja

Pri Nielsenu so po naročilu IAB-ja izvedli raziskavo, ki je pokazala, da bodo oglaševalci največ iz svojih oglaševalskih akcij potegnili, če bodo 15 % sredstev, ki jih imajo namenjenih…

Preberi več

Arhiv