Uporaba tablic še povečuje medijsko večopravilnost

Medijska večopravilnost med televizijo in internetom narašča, glavni vzrok za to pa so tablični računalniki. Več kot tri četrtine vprašanih v raziskavi podjetja Accenture Digital Services pravi, da ob…

Preberi več
Twitter-1

6 stvari, ki jih morda niste vedeli o Twitterju

Večina Twitter uporablja za tekstovno sporočanje in pošiljanje povezav. Pri tem pa pozabljajo, da lahko s slikami, videii in Slideshare predstavitvami dobijo neprimerno večji in boljši odziv. Poleg tega…

Preberi več

Kaj počne britanska mladina na internetu?

Podjetje K&A BrandResearch je v Veliki Britaniji izvedelo raziskavo med 12 do 17 let starimi uporabniki interneta. Z njo so ugotovili, da velika večina najstnikov (devet od desetih) do…

Preberi več
video-statistike

15 zanimivih statistik o video oglaševanju za oglaševalce

Spletni video je danes pomemben del naših internetnih aktivnosti. Na spodnji povezavi si lahko preberete nekaj že kar neverjetnih statistik o njem, med drugim to, da bo danes kar…

Preberi več

Globalni medijski premik: več časa za “online” kot “offline” medije

Medijska potrošnja na svetovni ravni se spreminja. Danes tako potrošniki namenimo več časa internetu kot klasičnim medijem. Sicer so na zrelih internetnih trgih (Nemčija, Nizozemska, Velika Britanija, ZDA) največ…

Preberi več

Katere marketinške taktike znotraj družabnih omrežij se najbolje obnesejo?

Podjetje Ascend2 je februarja opravilo raziskavo med marketinškimi strokovnjaki po celem svetu na temo oglaševanja znotraj družabnih omrežij (kako se ga lotevijo, kaj jim je tam pomembno, katere taktike…

Preberi več
Toyota-oglas

Oglasi, ki govorijo v jeziku družabnih omrežij

Termini iz družabnih omrežij – “oboževalci”, “prošnja za prijateljstvo”, “všečkanje”, “družabno omrežje”, “posodobitev statusa” – se v vse večji meri pojavljajo znotraj oglasov in to ne glede na to,…

Preberi več

Digitalna vključenost evropskih potrošnikov v porastu

ComScore je v svojem poročilu »2013 Europe Digital Future in Focus« razkril, da se medijska pokrajina v Evropi močno spreminja na račun večje uporabe mobilnih naprav, ki omogočajo…

Preberi več

P & G s svojim programom za e-kupone narekuje digitalno prihodnost

Digitalno področje, pri katerem so v ZDA zaostajali za Evropo, je področje e-kuponov. No, z odpretjem P & G-jeve spletne strani PGEsaver.com v letu 2011, pa se to…

Preberi več

Obogateni spletni oglasi najbolj opazni

Po podatkih raziskave DG MediaMind naj bi bila oglasni premor in lebdeči oglas z opomnikom najbolj opazna formata med spletnimi oglasi. Menjava ozadja in raztegljivi, HTML5, oglasi sledijo, medtem…

Preberi več

Arhiv