Deli

Rast mobilnega oglaševanja v Veliki Britaniji je zelo visoka, saj danes predstavlja že skoraj deset odstotkov v celotnem digitalnem oglaševalskem kolaču, pravi najnovejše IAB-jevo poročilo. Za primerjavo, v letu 2009 je ta delež znašal komaj en odstotek.
64 odstotkov Britancev ima danes v lasti pametni telefon, zato je tudi mobilno oglaševanje lani zraslo za 148 odstotkov glede na 2011 in je znašalo že več kot pol milijarde britanskih funtov.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv