Moski-vs-zenske

Moški vs. ženske: 28 zanimivih marketinških dejstev

Čeprav se meje med moškim in ženskim vedenjem na internetu brišejo, pa še vedno obstajajo razlike, ki dajejo dragocene informacije za ciljanje, od mobilnega nakupovanja do obnašanja v družabnih…

Preberi več
MilošSuša-predavanje(3)

Blagovne znamke vse več oglaševalskega denarja namenjajo video oglaševanju

Oktobrska raziskava, ki sta jo izvedla Adapt.tv in Digiday, je pokazala, da spletni oglaševalski proračuni rastejo predvsem na račun televizijskih proračunov. Tako naj bi 31 odstotkov vprašanih nameravalo del…

Preberi več
spletna_prodaja(1)

Danski digitalni kupci najdejo odgovore na internetu

Pri eMarketerju ocenjujejo, da bo letos spletna prodaja na Danskem dosegla 6,6 milijarde ameriških dolarjev, do leta 2017 pa 9 milijard. Raziskava danskega združenja Foreningen for Dansk Internethandel…

Preberi več
back-2-school-59ef11f64cfd4639ee9e8c4a99e86dbc

Akcija Back 2 School oglaševalca Apple v MM-u

V Marketing magazinu so v rubriki Izbor Mmeseca objavili jesensko oglaševalsko akcijo Back 2 School, ki smo jo izvedli za oglaševalca Apple. Z uporabo naprednih oglasnih formatov Banderola, iPROM…

Preberi več
fisher-price(2)

Fisher-Price s svojo digitalno oglaševalsko akcijo cilja mame

Fisher-Price bo za prihajajoče praznike dvignil vložke v digitalno oglaševanje za 50 odstotkov in s tem skušal doseči mame, rojene med letoma 1982 in 1994. V oglaševalski akciji jim…

Preberi več
Nissan_note

Nissan prek tekmovanj v družabnih omrežjih vabi milenijce, da preizkusijo nov avto

Nissan nadaljuje z oglaševalsko akcijo za novi model avtomobila Versa Note. Imenuje se »Your Door to More«, odvija pa se na družabnih omrežjih, kjer ciljna skupina, milenijci, lahko sodelujejo…

Preberi več
shutterstock_119074462(1)

Skoraj vsak tretji ameriški internetni uporabnik objavlja video vsebine

Raziskava the Pew Internet & American Life Project je pokazala da skoraj vsak tretji odrasli ameriški internetni uporabnik objavlja video vsebine na internetu. Leta 2009 je bilo takih 14…

Preberi več
shutterstock_119462584(9)

Družabne medije v Sloveniji uporablja 37 odstotkov podjetij

V Sloveniji je 37 odstotkov podjetij, ki za komuniciranje uporabljajo družabne medije, kaže najnovejša SURS-ova raziskava. Največ je med njimi velikih podjetij (65 odstotkov) in tistih, ki so v…

Preberi več
Google-controls-about-90--006

Britanci na internetu preživijo vsako 12 minuto

Britanski internetni uporabniki so v povprečju na internetu preživeli eno od 12 minut vsak dan v prvih šestih mesecih letošnjega leta. Oglaševalci pa so v tem času v spletno…

Preberi več
shutterstock_120166351

Tri četrtine slovenskih gospodinjstev ima dostop do interneta

Najnovejši podatki SURS-a kažejo, da je v prvem četrtletju letošnjega leta dostop do interneta imelo tri četrtine slovenskih gospodinjstev, kar je za dve odstotni točki več kot v enakem…

Preberi več

Arhiv