FB-teme

Papež Frančišek, Miley Cyrus in britanska zmaga na Wimbledonu – najpopularnejše teme na Facebooku v 2013

Papaž Frančišek, ki so ga poimenovali kar fenomen družabnih omrežij, je bil v letu 2013 najpopularnejša tema na Facebooku in je bil tako pred kraljevim otrokom princem Georgom, video…

Preberi več
luksuzni_kupci

Kupci luksuznih izdelkov vse več časa preživijo na internetu

Luksuzne blagovne znamke, znane predvsem po osebnem pristopu in ekskluzivnosti, se vendarle vse bolj obračajo na digitalne marketinške kanale, da bi dosegle svoje kupce, pravi raziskava podjetja Ipsos MediaCT….

Preberi več
10napak

10 največjih marketinških napak v letu 2013

Spet je prišel tisti čas, ko se ozremo nazaj na leto, ki bo kmalu minilo. In si pogledamo tudi napake, ki so bile storjene. Pri Imediaconnection so tako pripravili…

Preberi več
shutterstock_122137375(4)

Oglaševanje na več napravah hkrati postaja vse pomembnejše

Oglaševalci vse bolj razumejo, da se morajo pojavljati na več napravah hkrati, če želijo biti vidni. Tako je raziskava raziskovalne hiše Nielsen in združenja ANA (Association of National Advertisers)…

Preberi več
CokeZero-sweater_generator

Coke Zero v praznični čas s tekmovanjem v oblikovanju puloverjev

Pri Coca-Coli so za Coke Zero pripravili posebno tekmovanje za uporabnike Facebooka in Twitterja, v kateri lahko sami oblikujejo smešne puloverje za praznične dni. V ta namen so pripravili…

Preberi več
12_6_shutterstock_102061723_Blog_Kozlevčar(7)

Letošnji črni petek bo še bolj digitalen

Raziskava podjetja Ipsos je pokazala, da bo 18 odstotkov kupcev, ki bo nakupovalo na “črni petek”, to storilo samo prek interneta, 20 odstotkov bo kupovalo tako v spletnih kot…

Preberi več
milenijke_moda

Ameriške milenijke se pred nakupom modnih izdelkov posvetujejo na družabnih omrežjih

Raziskava podjetja Netbase ugotavlja, da se kar 83 odstotkov žensk v starosti od 18 do 24 let pred nakupom izdelkov iz modne kategorije posvetuje s prijateljicami na vsaj enem…

Preberi več
shutterstock_121694971(8)

Dvig zahodnoevropskih oglaševalskih proračunov posledica prikaznega in mobilnega oglaševanja

Novo eMarketerjevo poročilo je razkrilo glavna dejavnika, ki vplivata na dvig oglaševalskih proračunov v Zahodni Evropi: prikazno in mobilno oglaševanje. Pri tem se digitalno oglaševanje razvija različno hitro med…

Preberi več
Moski-vs-zenske

Moški vs. ženske: 28 zanimivih marketinških dejstev

Čeprav se meje med moškim in ženskim vedenjem na internetu brišejo, pa še vedno obstajajo razlike, ki dajejo dragocene informacije za ciljanje, od mobilnega nakupovanja do obnašanja v družabnih…

Preberi več
MilošSuša-predavanje(3)

Blagovne znamke vse več oglaševalskega denarja namenjajo video oglaševanju

Oktobrska raziskava, ki sta jo izvedla Adapt.tv in Digiday, je pokazala, da spletni oglaševalski proračuni rastejo predvsem na račun televizijskih proračunov. Tako naj bi 31 odstotkov vprašanih nameravalo del…

Preberi več

Arhiv