NOVICE IZ SVETA
Papaž Frančišek, ki so ga poimenovali kar fenomen družabnih omrežij, je bil v letu 2013 najpopularnejša tema na Facebooku in je bil tako pred kraljevim otrokom princem Georgom, video…
Luksuzne blagovne znamke, znane predvsem po osebnem pristopu in ekskluzivnosti, se vendarle vse bolj obračajo na digitalne marketinške kanale, da bi dosegle svoje kupce, pravi raziskava podjetja Ipsos MediaCT….
Spet je prišel tisti čas, ko se ozremo nazaj na leto, ki bo kmalu minilo. In si pogledamo tudi napake, ki so bile storjene. Pri Imediaconnection so tako pripravili…
Oglaševalci vse bolj razumejo, da se morajo pojavljati na več napravah hkrati, če želijo biti vidni. Tako je raziskava raziskovalne hiše Nielsen in združenja ANA (Association of National Advertisers)…
Pri Coca-Coli so za Coke Zero pripravili posebno tekmovanje za uporabnike Facebooka in Twitterja, v kateri lahko sami oblikujejo smešne puloverje za praznične dni. V ta namen so pripravili…
Raziskava podjetja Ipsos je pokazala, da bo 18 odstotkov kupcev, ki bo nakupovalo na “črni petek”, to storilo samo prek interneta, 20 odstotkov bo kupovalo tako v spletnih kot…
Raziskava podjetja Netbase ugotavlja, da se kar 83 odstotkov žensk v starosti od 18 do 24 let pred nakupom izdelkov iz modne kategorije posvetuje s prijateljicami na vsaj enem…
Novo eMarketerjevo poročilo je razkrilo glavna dejavnika, ki vplivata na dvig oglaševalskih proračunov v Zahodni Evropi: prikazno in mobilno oglaševanje. Pri tem se digitalno oglaševanje razvija različno hitro med…
Čeprav se meje med moškim in ženskim vedenjem na internetu brišejo, pa še vedno obstajajo razlike, ki dajejo dragocene informacije za ciljanje, od mobilnega nakupovanja do obnašanja v družabnih…
Oktobrska raziskava, ki sta jo izvedla Adapt.tv in Digiday, je pokazala, da spletni oglaševalski proračuni rastejo predvsem na račun televizijskih proračunov. Tako naj bi 31 odstotkov vprašanih nameravalo del…