NOVICE IZ SVETA
V IAB-jevi raziskavi so strokovnjaki s področja oglaševanja izbirali najučinkovitejše oglaševalske akcije in izbrali naslednje: Axeov oglas »Susan Glenn«, s katerim so hoteli pokazati, kakšno moč imajo ženske nad…
Letošnje leto je bilo tudi leto družabnih omrežij. Velike spremembe, ki jih je uvedel FB, vstop Twitterja na borzo in lansiranje več različnih novih družabnih omrežij so razlogi, zakaj…
iPROM bo v letu 2014 za razvoj novih tehnologij na področju spletnega oglaševanja namenil 20 odstotkov več sredstev kot v letošnjem letu in tako v razvoj investiral prek 250.000…
Evianovi plesoči dojenčki “Baby & Me” so bili v letu 2013 največkrat pogledan video oglas s 67,2 milijona ogledov. Gre za nadaljevanje oglasa iz leta 2009 z naslovom »Roller…
Od leta 1994, ko je bil objavljen prvi spletni banner, je minilo že precej let. Digitalni marketing se tako poslavlja od svojih najstniških let in je na poti v…
Papaž Frančišek, ki so ga poimenovali kar fenomen družabnih omrežij, je bil v letu 2013 najpopularnejša tema na Facebooku in je bil tako pred kraljevim otrokom princem Georgom, video…
Luksuzne blagovne znamke, znane predvsem po osebnem pristopu in ekskluzivnosti, se vendarle vse bolj obračajo na digitalne marketinške kanale, da bi dosegle svoje kupce, pravi raziskava podjetja Ipsos MediaCT….
Spet je prišel tisti čas, ko se ozremo nazaj na leto, ki bo kmalu minilo. In si pogledamo tudi napake, ki so bile storjene. Pri Imediaconnection so tako pripravili…
Oglaševalci vse bolj razumejo, da se morajo pojavljati na več napravah hkrati, če želijo biti vidni. Tako je raziskava raziskovalne hiše Nielsen in združenja ANA (Association of National Advertisers)…
Pri Coca-Coli so za Coke Zero pripravili posebno tekmovanje za uporabnike Facebooka in Twitterja, v kateri lahko sami oblikujejo smešne puloverje za praznične dni. V ta namen so pripravili…