Axe-SusanGlenn

Pripovedovanje zgodb je skupni dejavnik najučinkovitejših oglasov v letu 2013

V IAB-jevi raziskavi so strokovnjaki s področja oglaševanja izbirali najučinkovitejše oglaševalske akcije in izbrali naslednje: Axeov oglas »Susan Glenn«, s katerim so hoteli pokazati, kakšno moč imajo ženske nad…

Preberi več
FB_akcije-2013(1)

Najboljše akcije v družbanih omrežjih v letu 2013

Letošnje leto je bilo tudi leto družabnih omrežij. Velike spremembe, ki jih je uvedel FB, vstop Twitterja na borzo in lansiranje več različnih novih družabnih omrežij so razlogi, zakaj…

Preberi več
AndrejIvanec

iPROM v leto 2014 z nadgradnjo oglasnih formatov

iPROM bo v letu 2014 za razvoj novih tehnologij na področju spletnega oglaševanja namenil 20 odstotkov več sredstev kot v letošnjem letu in tako v razvoj investiral prek 250.000…

Preberi več
Evian-baby&me

Najboljših deset video oglasov leta 2013 na YouTube

Evianovi plesoči dojenčki “Baby & Me” so bili v letu 2013 največkrat pogledan video oglas s 67,2 milijona ogledov. Gre za nadaljevanje oglasa iz leta 2009 z naslovom »Roller…

Preberi več
trendi-2013-1

Deset trendov, ki je preoblikovalo digitalni marketing v letu 2013

Od leta 1994, ko je bil objavljen prvi spletni banner, je minilo že precej let. Digitalni marketing se tako poslavlja od svojih najstniških let in je na poti v…

Preberi več
FB-teme

Papež Frančišek, Miley Cyrus in britanska zmaga na Wimbledonu – najpopularnejše teme na Facebooku v 2013

Papaž Frančišek, ki so ga poimenovali kar fenomen družabnih omrežij, je bil v letu 2013 najpopularnejša tema na Facebooku in je bil tako pred kraljevim otrokom princem Georgom, video…

Preberi več
luksuzni_kupci

Kupci luksuznih izdelkov vse več časa preživijo na internetu

Luksuzne blagovne znamke, znane predvsem po osebnem pristopu in ekskluzivnosti, se vendarle vse bolj obračajo na digitalne marketinške kanale, da bi dosegle svoje kupce, pravi raziskava podjetja Ipsos MediaCT….

Preberi več
10napak

10 največjih marketinških napak v letu 2013

Spet je prišel tisti čas, ko se ozremo nazaj na leto, ki bo kmalu minilo. In si pogledamo tudi napake, ki so bile storjene. Pri Imediaconnection so tako pripravili…

Preberi več
shutterstock_122137375(4)

Oglaševanje na več napravah hkrati postaja vse pomembnejše

Oglaševalci vse bolj razumejo, da se morajo pojavljati na več napravah hkrati, če želijo biti vidni. Tako je raziskava raziskovalne hiše Nielsen in združenja ANA (Association of National Advertisers)…

Preberi več
CokeZero-sweater_generator

Coke Zero v praznični čas s tekmovanjem v oblikovanju puloverjev

Pri Coca-Coli so za Coke Zero pripravili posebno tekmovanje za uporabnike Facebooka in Twitterja, v kateri lahko sami oblikujejo smešne puloverje za praznične dni. V ta namen so pripravili…

Preberi več

Arhiv