Deli

V zadnji oglaševalski akciji podjetja Wilkinson Sword božička ugrabijo nezadovoljni palčki, saj bi radi poudarili pomembnost njihove vloge pri božiču. Odpeljejo ga na neznano lokacijo, kjer ga zvežejo in med seboj razpravljajo, ali naj Božička obrijejo, saj tako ali tako dela smo en dan v letu. Na tej točki pridejo na vrsto internetni uporabniki, ki se morajo odločiti, ali naj palčki Božička obrijejo ali naj ga vendarle osvobodijo. V ta namen so pri Wilkinsonu uporabili tudi dva hashtaga #IshavedSanta in #IsavedSanta. Video si lahko ogledate tukaj in se odločite, kaj bi naredili vi.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv